dynacord powermate mk2 na een kwartier in protect

hallo hier zijn we weer .

probleem weer met het mengpaneel.
als ik hem aan zet gaat hij na een kwartier soms na 5 minuten in protect .
zou vast wel iemand zijn die weet waar ik het in moet zoeken ?

groeten anton lagardy

Je zou denken aan iets dat bij warmer worden niet meer werkt, of misschien wel veel te heet wordt. De printen al kritisch bekeken?

jaaa ik kan hem wel dromen bewijze van.
de ventilators draaien op halve snelheid.
de relais van de eind trappen schakelen aan .

[Bericht gewijzigd door lagardy op vrijdag 21 oktober 2016 16:55:38 (23%)

High met Henk

Special Member

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/

hallo jongens .
ja het is de zelfde.

ik heb zojuist de temperatuur censoren er uit gehaald de ene meet 12k en de andere meet 5 k dat is volgens mij niet goed dat was vorige keer wel goed .
hij heeft het even goed gedaan dus ik dacht ga toch maar even de temperatuur censoren weer doormeten. dit kwam ik net tegen.
een half uurtje op kamer temperatuur laten komen nog steeds 5 k even met de aansteker erop laten afkoelen en jawel keurig 12 k .zal wel een nieuwe in moeten denk ik

[Bericht gewijzigd door lagardy op vrijdag 21 oktober 2016 21:34:16 (21%)

Sensoren geven soms wel eens problemen bij de PowerMate 2 en de versterkers waarin deze worden gebruikt. Als je zeker weet dat er niets heet loopt, kun je ze tijdelijk(!) vervangen voor een weerstand van 10K, en kijken of het dan wel blijft werken.

Je dient overigens beide sensoren te vervangen.

Als je ampje piept en kraakt, is DJohnny die hem maakt... Kom alleen niet om garantie, want dan is DJohnny met vakantie!

hallo DJohnny.

ik heb ze vervangen voor 2 ntc weerstanden van 10 k in serie met 2 gewone weerstanden van 2 k .kan dit ook ? het werkt wel weer