kanaalnummers Harman Kardon AVR365

Ik heb een HK AVR365 en ik heb ineens het probleem dat ik hem met de ab niet meer op een andere zender kan zetten.
Als ik gebruik maak van de radio dan heb ik op verschillende nummer een andere zender zitten Nu kan ik ineens met de afstandsbediening niet meer van de ene zender naar de andere zender, dus als ik 1, 2, 3, enz indruk gaat hij niet naar deze zender.
Ik gebruik altijd mijn harmony 900 maar ik heb ook de originele ab geprobeerd maar niets werkt. Ik heb de zenders wel in geprogrammeerd en ik kan gewoon met de toetsen op de receiver wel tussen de zenders schakelen.

Reinhold Korst
maartenbakker

Golden Member

Wat gebeurt er precies als je op 1, 2, 3 enz. drukt? Ik snap je beschrijving niet.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Hij doet dan niets, hij hoort als hij op 1 staat en ik druk op 2 naar 2 te gaan of 3 of 4. Maar hij doet niets verder werkt alles goed.

Reinhold Korst

heb je wel op de ab voor tuner gekozen eerst?

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Ja dat heb ik.
Ik heb normaal altijd de harmony 900 in gebruik en ik set de HK altijd aan met de tuner knop. S Morgens toen ik van bed kwam werkte het goed toe ik s middags van werk kwam ineens niet meer.

Reinhold Korst

storing bij de recever? komt voor, bijv een spaarlamp kan dit al veroorzaken. ervoor gaan zitten en direct de ab op het oogje richten en dan proberen.

de originele ab regelt wel het volume? zo niet de batterijen checken, ding wordt wrs amper gebruikt ivm de harmony, daardoor kan de batterij leeg zijn.

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Ik kan met de originele afstandsbediening alles regelen behalve een andere zender kiezen.

Reinhold Korst

klinkt als een instelling die verkeerd staat. miss de versterker eens een reset geven? soms hebben toetsen een dubbele functie, lang drukken en iets schakelt uit. in dit geval de presets van de tuner.

waar rook was, werkt nu iets niet meer