Storingslamp voor bovenkant buitenkast

Goedemiddag!

Voor een stageopdracht zoek ik een rode storingslamp die aan de bovenkant van een buitenkast kan komen. Jullie zullen het vast wel eens gezien hebben langs de weg. Weten jullie misschien een leverancier of hebben jullie een link? Het Mag van best wel een flink formaat zijn. Het liefst zo groot als op de foto.

Alvast bedankt!
Martijn
https://aquafix.nl/images/catalog/product/detail/buitenkast.jpg

je hebt nog niet gezocht op lichtsignaaleenheid gezocht bij leveranciers?

[Bericht gewijzigd door testman op donderdag 17 november 2016 16:45:22 (49%)

waar rook was, werkt nu iets niet meer
kVA16

Golden Member

Een leverancier zal vrij moeilijk te vinden zijn aangezien het bedrijf dat (de originele) die kappen verkocht al een tijdje failliet is. Mogelijk is er wat opgekocht door deze of gene.
Probeer is in kontakt te komen met een bedrijf dat dit soort kasten (rioolpompen in buitengebieden) plaatst en aansluit.

[Bericht gewijzigd door kVA16 op donderdag 17 november 2016 16:55:05 (16%)

Bij het bedrijf waar je voor werkt hebben ze vast wel een catalogus van de Technische Unie. Kijk daar eens in.

Bedankt voor de reacties!

Bij Technische Unie heb ik al gekeken. Helaas heb ik daar geen geschikte lamp kunnen vinden. Ik heb al op heel veel plekken gekeken naar dit soort lampen (Schneider, Eaton, Phoenix etc). Van een senior hier heb ik een website gekregen (www.turck.nl) waar ze lampen hebben waar ik op zich wel wat mee kan. Iedereen nogmaals bedankt voor de reactie!

Martijn

mvdk

Golden Member

De kast op de afbeelding lijkt me van Avedko. Die stellen die persrioolkastjes ook wel samen. En je hebt nog Odink & Koenderink.
In Utrecht hebben ze kort geleden 600 kastjes vervangen, misschien loont 't de moeite uit te zoeken wie de aannemer was. (vrees Imtech)
http://destadutrecht.nl/de-wijk/utrecht-vervangt-600-rioolgemalen/

Toeternietoe

Dubbelgeïsoleerd

Op de kastjes zitten de zogenaamde MIGNON puts.
Wordt gelevert door Xylem, voorheen (ITT) Flygt.
Ze zitten in Dordrecht.
Ze zijn niet goedkoop.
Ze zijn geschikt voor ongeveer 24 V UC (dus Ac of DC)
Er zit een klein dipswitch schakelaartje in zodat je kunt omzetten naar continue naar knipperen.
Knipperen valt beter op.

Kanter riooltechniek levert of leverde ze ook.

Daar waar een schakeling rookt, vloeit de meeste stroom (1e hoofdwet van Toeternietoe)