aansluit punten bms

Na de goede help & uitleg van mijn vorige vraag op dit forum, zit ik met een "verlengde" vraag.

De bms is naar mijn mening niet goed (hij stopt na 3.4 volt er te (vroeg) mee )).
Ik heb dus een andere bms gekocht.
Deze verkoper verkoopt alleen maar en heeft geen aansluit informatie die ik wil hebben.
Mijn vraag is; op welke punten moet ik mijn plus en min van de lader aansluiten?
Op welke punten moet ik de plus en min van de controller aansluiten?
http://i66.tinypic.com/19b4au.png

PACK- en B+ kun je nu zien als de aansluitingen van de accu. Daar wordt dus zowel de verbruiker op aangesloten als de lader.

Op 18 november 2016 17:52:01 schreef Zonnepaneeltje:
PACK- en B+ kun je nu zien als de aansluitingen van de accu. Daar wordt dus zowel de verbruiker op aangesloten als de lader.

bedankt voor de info, ga er snel mee aan de slag..

Een BMS moet de belasting kunnen onderbreken als de accu te leeg dreigt te worden. Maar ook de lader als de accu te vol dreigt te worden.... Dit oonderbreken gaat het beste met componenten die de min kunnen schakelen. De batterij, charger en belasting hun plus hangen dan gewoon alledrie aan mekaar met een draad.

Maar aan de min kant heb je dus vaak DRIE aansluitingen voor batterij, belasting en charger. De mijne in ieder geval wel...

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Ik zou denken dat die 4 MOSFETs aan de linkerkant in anti-serie staan, en dus zowel het laden als het ontladen kunnen sperren (apart van elkaar), waarbij er beide keren 2 MOSFETs parallel staan.

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken

Hallo,
Eigenlijk een vraag aan Robojo. Het is wel een paar jaar geleden , maar toch maar proberen.
Is het aansluiten van de laatste BMS nog gelukt. Ik heb toevallig net dezelfde BMS aangeschaft in China, maar mij is nog niet geheel duidelijk waar alle draden aangesloten moeten worden. Op mijn oude kapotte BMS zitten naast de 7 draadjes naar de batterijen namelijk 3 aansluitdraden, DISC-, CHG- en B-.
Op de nieuwe zie ik maar 2 aansluitpunten.

Met vriendelijke groet
wimla123