Aanduiding SR 143 op een woofer van een belgische LINK luidspreker.

Beste Forum,

Weet iemand van welk merk de woofer (16 cm) met het opschrift "SR 143" is?
Ik kan het helaas niet vinden op internet.

Ik wil de woofers vervangen en ga ook het filter restaureren.

Met vriendelijke groet uit Arnhem,

Wolf.

mel

Golden Member

Wat valt er aan een filter te restaureren?

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..

Beste Mel,

Ik heb de filter er nog niet uitgehaald maar verwacht wel Condensator/Elco's, die ik eventueel kan vervangen.

Ik heb volgens mij de luidspreker SR 143 al zelf gevonden. Het is volgens mij van het merk VIVA en het betreft type PW-17WJ-06.

Weet iemand een goede site voor een alternatief voor een dergelijke luidspreker?

Groetjes

Flimmerkasten

Arco

Special Member

Is 'ie kapot dan? (de randen kun je vervangen indien die kapot zijn)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Beste Arco,

Nee, hij is niet kapot maar de randen zijn al een keer gelijmd. Na 26 jaar trouwe dienst missen wij het "laag" en gingen dus op zoek naar een vervanging van de woofers. Het betreft een 2,5 systeem met 2 woofers per speaker. De magnat Lambda 10 heeft dezelfde luidsprekers in de kast.

Weet iemand nog een adres waar ik vervangende woofers zou kunnen krijgen?

Met vriendelijke groet,

Voor dat soort zaken misbruik ik marktplaats weleens als zoekachine.

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Arco

Special Member

Als ze niet mishandeld of onherstelbaar beschadigd zijn tijdens de vorige refoaming, kun je het gewoon nog een keer doen hoor...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Vifa PW-17WJ-06 ga je makkelijker vinden ;-)

meer over car audio: www.12vhifi.nl