47pfl6877h/12

maartenbakker

Golden Member

Er is op zeker een panelswap geweest gezien die sticker. Ik durf zelf op basis van alleen het mainboard geen keiharde garantie geven dat het hetzelfde paneel is. De verschillende letter in de 4e positie van het serienummer wekt ook niet echt vertrouwen maar Aswo geeft voor beide toesteltypes wel hetzelfde paneel. Het zal dus wel loslopen, en als het beeld niet klopt dan moet die code wel ergens op te zoeken zijn.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op woensdag 5 april 2017 20:22:55 (32%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Op 5 april 2017 20:03:50 schreef maartenbakker:
Er is op zeker een panelswap geweest gezien die sticker. Ik durf zelf op basis van alleen het mainboard geen keiharde garantie geven dat het hetzelfde paneel is. De verschillende letter in de 4e positie van het serienummer wekt ook niet echt vertrouwen maar Aswo geeft voor beide toesteltypes wel hetzelfde paneel. Het zal dus wel loslopen, en als het beeld niet klopt dan moet die code wel ergens op te zoeken zijn.

Mijn vermoeden was juist. Ik zag het staan en vond het vreemd. Danke voor de info en meedenken. Ik ga morgen mee aan de slag en dan zal het blijken.

Laatste update mainboard geinstalleerd. Optie codes ingevoerd tv werkt weer.
Meededenkers bedanmt voor alle hulp. ??