Fotolijstje gezicht met autoplay video

Ik zoek een simpel digitaal fotolijstje die eigenlijk zodra deze power krijgt binnen 2-3 seconden een video kan afspelen vanaf SD/usb.

Hebben er hier mensen dergelijke fotolijstjes gehackt of enig idee waar ik het moet zoeken? De meesten laten vaak startup logo's e.d. zien en dat wil ik allemaal niet.

Dan word de keuze erg beperkt...

Hensz

Golden Member

Ik heb er (in onze kringloopwinkel) toevallig een paar ontvangen vorige week. Snelle test wijst uit dat ze alle drie nog goed waren. De ene die nu nog over is start idd vanzelf, kan geloof ik zelfs vanaf intern flash-geheugen. Maar ja: wel een opstartscherm. Alles bij elkaar tot de eerste foto is zo'n 5 sec denk ik.
Komen uit een museum en zijn wel lekker snel, plop en het volgende plaatje staat er. Volgens mij moet je er ook video's mee kunnen afspelen, maar ik had geen zin om de hele handleiding van tig pagina's door te lezen. :+

Don't Panic!

Je zou evt. een raspberry pi kunnen nemen. Als je dan via HDMI een scherm aansluit heb je inderdaad opstartschermen. Mogelijk kan je dat uitzetten. Je zal zelf moeten optimaliseren om hem snel opstartend te krijgen. Maar het moet kunnen. Als je een extern scherm bijvoorbeeld via SPI aansluit is het voorkomen van de opstartberichten simpel: Zorg dat de driver niet geladen wordt totdat je klaar bent voor "de show" anderzijds, via SPI aangesloten Display en video afspelen zal wel niet ideaal werken....

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Ik heb eventueel een binnenwerk beschikbaar die na indrukken "power on" met de afstandsbediening binnen +/- 1sec start.