Silvercrest DVT-480

Deze portable DVB-T TV/DVD/Mediaspeler doet het op zich goed. Alleen er is iets vreemds mee, ik gebruik hem om NPO 1,2 en 3 te ontvangen, maar alleen op NPO 2 heb ik geluid. De 2 andere zenders geven geen geluid, ook geen ruis of iets dergelijks.
Als hij het geluid van NPO 2 ook niet zou doorgeven zou ik denken dat het toestelletje stuk is, maar vreemd genoeg heb ik daar wel geluid. Ook TV West geeft geluid. Op de radio hoor ik weer geen geluid op radio 5, de rest wel. Nog vreemder is dat ik met een andere ontvanger wél op alle zenders geluid heb.
Wat zou er mogelijk aan de hand zijn?

Alvast dank voor de reacties.

heb je miss een keuze voor automatische omschakeling op stereo, mono of surround geluid staan? terwijl de wel werkende zenders alleen uitzenden op de gekozen instelling en daarom wel werken.

ik zou dus zeggen kijk eens in de geluids instellingen..

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Het is een portable toestel met ingebouwde speakers. Dus de genoemde instellingen zijn hiervoor denk niet van toepassing en ook niet instelbaar. Verder heb ik de taalinstelling ook al geprobeerd, helaas zonder resultaat.

RAAF12

Golden Member

Software glitch? Zowel TV als Digitenne ontvanger resetten naar de factory default settings.

Ook geprobeerd, helaas geen oplossing.