Sony STR-V555ES gaat niet aan

Hallo allemaal, ben dit forum tegengekomen toen ik op zoek was naar antwoorden op het volgende probleem. Hoop dat hier de kennis aanwezig is om me een beetje op weg te helpen.

Ik heb al jaren een Sony ES receiver, de STR-V555ES. Deze werkt(e) perfect.
Nu heb ik op MP een tweede bijgekocht heel goedkoop.
Deze was defect en dacht ik doe de gok en haal hem op.

Bij het insteken van de stekker hoor ik het power relais inschakelen maar geen beeld en geluid. Alleen de click van het relais. Ik heb het Service manual geraadpleegd en ik kwam uit bij het Digital Board. Ik heb dit bord verwisseld met de mijne (ja risicovol :) en toen werkte de receiver ineens weer. gisteren nog uren aangehad en vanmorgen ging het ding weer van slag af. mute lampje ging aan en uit en display knipperde. Ikke bang dat mijn bord ook was gaan hemelen dus snel uitgezet. Na een uur ging hij weer aan maar heb verder niet gekeken en ga hem weer wisselen met de goede receiver.

Nu kan het digital board oorzaak of gevolg zijn? Ik heb caps c1404, c1408 en c1410 vervangen van dit bord. op aanraden van iemand die dit blijkbaar vaker doet. Polariteit is correct en solderen ging perfect. Maar geen effect dus.

Weet iemand waar ik moet zoeken/meten? Het lijkt alsof er een IC tripped omdat een spanning niet goed of zuiver is.

Ik heb een service manual, en je kan hem hier vinden.

Bij voorbaat dank voor de hulp.