National Panasonic SU-2400 Zekering stuk

Okay het is gelukt. Ding los gehad en goed ingespoten met PRF 7-78 en nagespoeld met PRF IPA. En hoera hij werkt zonder kraak en wegvallen. De versterker speelt prima. Ben er erg blij mee.

Allemaal bedankt voor jullie hulp.

soms heb je nog dat de kraak komt door 1 van die soldeerlippen die zitten geknepen op de koolbaan waar een rotte verbinding inzit, even aanknijpen met een waterpomptang lost dat ook op doorgaans.

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Op 17 augustus 2017 06:12:20 schreef mel:
Alles kan uit elkaar.Ze hebben het tenslotte ook weten IN elkaar te zetten.. :)

Helaas is dat vaak niet het geval.

Sommige mechanische onderdelen (assen e.d.) zijn geperst of gekrompen op aansluitende onderdelen. Dan houdt het op. Loswrikken kan wel, maar weer in elkaar zetten is daarna uitgesloten, wegens beschadigd.

nog lang niet altijd, daar zijn ook oplossingen voor, uiteraard zijn er wel dingen dat het vuilbakwerk wordt, oa gebroken as, die versleten koolbaan hoewel de loper verzetten ook nog weleens wil helpen..

waar rook was, werkt nu iets niet meer

De voeding zit 1 zekering,en die meet goed.Na de voeding heb je 2 zekeringen die kapot zijn.

ik heb het exacte hetzelfde probleem
ik heb toestel opengedaan en gemeten 1 zekering goed
en de twee andere defect,maar de klant zei met natte doek bezig geweest te zijn,mischien zo toch een kortsluiting gemaakt,ik heb de zekeringen nog niet vervangen en getest,mischien is bij mij alleen de zekering defect,ik weet het ook niet zeker,ga het testen.En anders de STK043
ook vervangen.