Wijziging openen groot topic

Willie W

Golden Member

Sinds een week heb ik bij gebruik van mijn tablet bij het openen van een groot topic van meer dan 25 Posts dat deze word geopend op pagina 1. Voorheen was dit altijd op laatste waar dus de laatste 25 Posts staan.

Ligt dat aan een instelling bij mij of hebben hier meer mensen last van?

Heb het net uitgeprobeerd en bij mij werkt het nog, als ik laatste aanklikt krijg ik de laatste 25 post zoals altijd.

Arco

Special Member

Hier ook. Automatisch naar de laatste 25 gaan heeft nooit gewerkt. (althans op een 'normale' pc... ;) )

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Willie W

Golden Member

Bij mij pc kan ik ook gewoon aanklikken of ik bijvoorbeeld pagina 1, 2, of laatste wil zien, maar bij gebruik van mijn tablet is er die keuze niet.
Voorheen kreeg ik automatisch de pagina “laatste” en sinds een week pagina 1 na het openen van een topic.

Dat viel mij inderdaad ook op, als ik grote topics op mijn telefoon open. Voorheen kreeg je altijd de laatste pagina, nu de eerste. Het zou erg handig zijn als dat hersteld kan worden.

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
High met Henk

Special Member

inderdaad, had van hetzelfde last: op pc opent laatste pagina, op telefoon de eerste.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Ik was nog in de ontkennende fase: Ik zal wel verkeerd geclickt hebben, maar nu je het zegt: sinds een paar dagen krijg ik niet meer de laatste pagina waar ik die voorheen wel kreeg.

D'r is iets met dat de pagina nummers weggelaten worden als er niet genoeg ruimte is. Voorheen was het zo dat de link dan ook naar "laatste" ging verwijzen. Dat is nu weggevallen.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
GJ_

Moderator

Op 31 oktober 2017 22:45:01 schreef Willie W:
Ligt dat aan een instelling bij mij of hebben hier meer mensen last van?

hier het zelfde.

Action expresses priorities LH
PE9SMS

Special Member

Is mij ook opgevallen. Maar ik twijfelde hierover teveel aan mezelf om er een topic voor te openen. Die twijfel blijkt onterecht gelukkig :)

This signature is intentionally left blank.

Daar stoorde ik mij de laatste tijd dus ook al aan op de tablet....

Jeroen!!!!

Domoticz en ESP8266, goede combo!!!

En ik maar twijfelen aan mezelf.....

Ruben_Lichtenvoorde

Golden Member

^Sluit ik mij helemaal bij aan. Het is alleen wel langer dan een week, ik schat al zeker een week of 2/3

Het hangt af van het aantal pixels van je browser. Mijn iets-kleinere scherm op m'n werk waar ik de boel niet full-screen zet heeft het "euvel" ook.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Jeroen

Moderator

Het 'last' stukje in de link mistte inderdaad. Is nu gefixed.

Super snel geregeld, top Jeroen! _o_

Action expresses priorities LH
Willie W

Golden Member

High met Henk

Special Member

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
PE9SMS

Special Member

This signature is intentionally left blank.
Shiptronic

Overleden

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Dan nog wat: Als je boven een topic-titel bleef hangen kreeg je voorheen te zien wie de laatste poster was, dat werkt ook al zolang niet meer, kun je dat ook fixen Jeroen?

Domoticz en ESP8266, goede combo!!!

Dat werkt hier anders nog steeds, echter niet altijd in 1 keer.
Soms moet ik een paar keer over vliegen met mijn pointer !

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Willie W

Golden Member

Op 1 november 2017 22:30:28 schreef Roches:
Dan nog wat: Als je boven een topic-titel bleef hangen kreeg je voorheen te zien wie de laatste poster was, dat werkt ook al zolang niet meer, kun je dat ook fixen Jeroen?

Ik heb net de hele "meer topics" pagina langsgelopen (alle 50), maar het werkt bij mij gewoon 100%. Ik had in het verleden (het is me niet opgevallen dat het gefixed is) altijd dat ik een 50/50 kans had dat ie een willekeurig stukje video geheugen liet zien ipv de juiste met de popup text. Dat lijkt nu gefixed te zijn. Maar ik denk dat het OS/browser is die dat gefixed heeft niet Jeroen.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Jeroen

Moderator

Dat met het tonen van laatste poster bij het hoveren over de link lijkt mij inderdaad een OS/browser dingetje. Ik kan daar niet meer aan doen dan het title attribuut van de link vullen, wat ook gebeurd. Daar is recent niks aan aangepast.