Acer P1265 (beamer) stopt na enkele seconden

Acer P1265 (beamer) stopt na enkele seconden

Ik heb een oude beamer Acer P1265 DLP projector. Na het opstarten, krijg ik enkele seconden beeld. Daarna valt het beeld weg en begint de ventilator harder te draaien. Enig idee wat dit zou kunnen zijn? Of waar ik een service manual van deze beamer kan vinden?

ik vermoed een defect in het controller board. je kunt de lamp wel testen, daar is een truc voor mbt extern 5V op de lampdriver te zetten, niet te lang laten branden als de fan niet draait!. heb ook eens zo'n beamer gehad welke stuk was, maar die ging geheel niet aan, schijnt een probleem met de grote print bovenin te zijn.

waar rook was, werkt nu iets niet meer

ZIt er niet een ventilator vast of die niet lekker loopt? Ik had ooit eens een beamer waarvan de ventilator niet goed werkte (hij deed t wel maar de toerentalregeling was defect ofzo) en na vervanging deed ie t gewoon weer

*hier heb ik geen app voor nodig

Ik herken het "harder draaien van de fan" als "normaal bij uitzetten". Dus kennelijk wordt er een "shudown" procedure gestart en grotendeels doorlopen.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/