resolutie

RAAF12

Golden Member

Ik zal wel iets verkeerd gedaan hebben maar hoe het kan is mij nog onduidelijk. Ik krijg sinds vandaag een veel te grote site in de Google Chrome browser onder Windows 10 met de melding

Andere sites hebben wel de standaard resolutie.

In de Edge browser werkt de Circuitsonline site wel op het normale formaat. Rara...

GJ_

Moderator

paar keer [CTRL][-] drukken?
(met de "-" op het numerieke toetsenbord!)

[Bericht gewijzigd door GJ_ op donderdag 21 december 2017 16:27:41 (44%)

Arco

Special Member

Of [CTRL][0] (nul) in Firefox voor default...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Of ctrl indrukken en met je muiswiel scrollen (of de scrollfunctie van je touchpadje)

RAAF12

Golden Member

En de browser onthoudt op wat voor resolutie de site staat. Zet de ene site op 30%, de andere op 100% en nog een andere op 300% bijv. Bij de volgende keer die sites openen staan ze weer op de vooraf ingestelde resolutie, en cookies wissen werkt niet. Heel apart.
@GJ De - en + werken gelukkig ook op de 2 toetsen naast de 0. Op de laptop zit geen numeriek toetsenbord.

[Bericht gewijzigd door RAAF12 op vrijdag 22 december 2017 20:07:26 (17%)

Thevel

Golden Member

Op 21 december 2017 17:28:05 schreef Arco:
Of [CTRL][0] (nul) in Firefox voor default...

Die kende ik nog niet.
Bedankt.

High met Henk

Special Member

Offtopic, maar vraag ts is beantwoord.

Kan het aan mij ligfen, maar sinds de laatste 2 jaar hapert firefox wel heel erg veel. Is retetraag en lomp pakket geworden.

Okee in verhouding met ie valt mee, maar de debiel die zijn explorer en zelfs zijn internet explorer direct met een kernel laat communiceren en dus niet normaal is te deïnstalleren moeten ze per definitie afschieten.

Nu had ik met v56, de nieuwe firefox, beter verwacht en ben zwaar teleurgesteld. Overweeg mobiel over te stappen op Opera..

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
fripster

Golden Member

@HmH: >= versie 57 is VEEEEL beter en sneller. Dus snel upgraden!

Eens een wirehead,altijd een wirehead.... gopher://fripster.ydns.eu
High met Henk

Special Member

Ik draai al 57.0.1 op telefoon en notebook: hangt en is retetraag soms...

Heb gewacht tot deze uit was en zoals gezegd. Valt tegen

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
vergeten

Golden Member

Er moet iets anders, en/of meer aan de hand zijn.
Op mijn laptop draait hij als een tirelier, de laatste
versie is 57.0.2. Laptop is van 2012 dus ook niet een van de nieuwste.

[Bericht gewijzigd door vergeten op zaterdag 23 december 2017 11:17:24 (41%)

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.
GJ_

Moderator

Op 22 december 2017 18:49:37 schreef High met Henk...Overweeg mobiel over te stappen op Opera..

mobiel gebruik ik al langer Opera. Als ik bij FF op mobiel inzoom word de tekst op CO niet opnieuw ingedeeld, dus moet ik heen en weer vegen om te kunnen lezen. Opera doet dat beter.