relais ac 230V -- 10kW bij 400V

Ik zit nu in het 4de middelbaar Elektriciteit-Elektronica...
Ik heb van een leerkracht een taak gekregen dat we normaal in het 5de zouden krijgen. Maar blijkbaar kunnen de mensen in het 5de middelbaar moeilijk een relais opzoeken en hun hebben dan ook gezien wat een relais is. Wij zijn dat nog aan het zien en er komt ook nog een deel in het 5de.

Dus ik moet een relais van AC 230V , 10kW bij 400v (dat mag meer zijn dan 10kW) en ik denk dat ik die gevonden heb maar de datasheet is in het engels en ik ben daar totaal niet goed in en ik weet dus ook de nederlandse termen niet. Dus mijn vraag is is deze relais goed? http://www.farnell.com/datasheets/94737.pdf?_ga=2.218669020.411452988.… (dat is de link van de datasheet)
en een andere vraag die ik heb is wat is de bekrachtigingsstroom van de spoel en de weerstand waar ik in de les nog niks van heb gehoord :( als iemand mij a.u.b. daar mee kan helpen (hoe ik het bereken ofzo) En nog een andere vraag gaat over SSR en 'on delay' en 'off delay' maar die zal ik proberen helemaal zelf te maken (ik heb een beetje op gezocht over SSR en ik denk dat ik het begrijp nu maar de on en off delay nog niet maar ik ben er zeker van als ik nog een half uur zoek dat ik het zal vinden)
ik hoop dat iemand mij kan helpen alvast bedankt (en lol ik zie nu hoeveel ik wel niet getyped heb sorry daarvoor xD)

Serieus? en de leerkracht zei nog dat het er goed uit leek (ik voel me nu zo dom)...en ik dacht dat ik eindelijk iets goed had gevonden zal dan maar weer eens op zoek gaan :/ EDIT : toch bedankt voor de moete/snel antwoord en om zo snel de nederlands vertaling te vinden

[Bericht gewijzigd door snaperniksvan op donderdag 1 februari 2018 21:50:28 (22%)

Op 1 februari 2018 21:42:09 schreef Thevel:
Zelfde leraar? :)
https://www.circuitsonline.net/forum/view/139874

oh lol ja inderdaad had niet gedacht iemand van de EM klas hier op te zien achja
EDIT: volgens mij als ik de facebook groep zie wordt dan een klassikale buis

[Bericht gewijzigd door snaperniksvan op donderdag 1 februari 2018 22:01:59 (14%)