Fout bij genereren afbeelding

fatbeard

Honourable Member

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.

Deze snapt hij wel (gejat uit de UBB-codes) y = x^2 + 2
y = x^2 + 2
en deze snapt hij niet: y = a^2 + 2
y = a^2 + 2
en deze snapt hij niet: y = x^2 + 3
y = x^2 + 3
en deze snapt hij niet: y = x^2 - 2
y = x^2 - 2
Oude vertrouwde formules zijn goed. Nieuwe worden niet geaccepteerd.
Soms zie ik de nieuwe formule keurig in zwarte lettertjes langsflitsen en wordt dan vervangen door 'Fout bij genereren afbeelding'

Ah. Die formules worden door iets als Latex of math-tex gemaakt. Die poept dan viavia een gifje uit wat als plaatje in de posting kan komen te staan. Kennelijk werkt dat niet goed meer.

Dat flitsen is dat jou browser een werkend plaatje heeft gecached, maar toch aan de server vraagt of er een nieuwe versie is. Die komt dan met zo'n er is een fout plaatje op de proppen...

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
fatbeard

Honourable Member

Een schopje, want het werkt nog steeds niet...

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.

Ik heb een tijdelijke maatregel gevonden

Op 26 november 2017 16:21:18 schreef ohm pi:
Deze snapt hij wel (gejat uit de UBB-codes) y = x^2 + 2
y = x^2 + 2{}
en deze snapt hij niet: y = a^2 + 2
y = a^2 + 2{}
en deze snapt hij niet: y = x^2 + 3
y = x^2 + 3{}
en deze snapt hij niet: y = x^2 - 2
y = x^2 - 2{}
Oude vertrouwde formules zijn goed. Nieuwe worden niet geaccepteerd.
Soms zie ik de nieuwe formule keurig in zwarte lettertjes langsflitsen en wordt dan vervangen door 'Fout bij genereren afbeelding'

Voor [/math] moet je {} zetten.
Dat snapt hij alles

Jeroen

Moderator

Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, ik heb dit topic volgens mij destijds wel gezien...

Na wat uitzoekwerk blijkt dat nieuwe formules goed werken echter een aantal oudere formules waren foutief gecached (toen het tijdelijk niet werkte). Ik heb nu geforceerd dat die opnieuw gegenereerd worden (een refresh in de browser kan nodig zijn).