Rosmalen beurs 2018

Op 20 februari 2018 15:38:11 schreef chuckie:
@Antoine
Ik denk dat er misschien wel interesse voor zal zijn, al is het voor de behuizing.
Stuur me maar een mail met je adres en dan kom ik je er 3 maart van verlossen.
Alvast hartelijk bedankt.

Ik zal eens kijken wat ik nog heb aan onderdelen e.d. dan neem je mee wat je denkt kwijt te kunnen. Ben opruiming aan het houden en kom van alles tegen :).

[edit]Je hebt mail als het goed is

Ik heb nog een HP54603B Oscilloscoop, Krohn-Hite 5400B functie generator en nog een ets en belichtingsbak voor de beurs beschikbaar. Ik had de oscilloscope en functie generator al eerder aangeboden aan CO voor op de beurs, maar ik heb geen idee of ik nog op het ophaal lijstje sta of niet.

chuckie

Honourable Member

Hallo Radiohaed
Dit is zeer welkom voor op de stand, alvast bedankt daarvoor.
Het ophaallijstje wordt samengesteld aan de hand van de adressen die ik binnen krijg, dus als je mij je adres en eventueel gsm doormailt kom ik 3 maart langs en bel je dan van te voren op hoe laat het ongeveer wordt. (bij benadering, want er zijn jaren bijgeweest dat ik 1700 km op een dag reed, een letterlijke ronde om heel belgie en nederland heen).

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
dijkmane

Golden Member

Krijg t niet geregeld en kan dus helaas niet helpen in rosmalen. Hou me graag aanbevolen voor de volgende editie, lijkt me leuk.

As zaterdag ga ik nog wel even naar de beurs in t harde trouwens ...

In no Sense, Nonsense

Op 20 februari 2018 12:04:53 schreef Antoine:
Ik heb hier nog een aantal mooie apparaten staan 19 inch breed, 1HE hoog, van Philips en Samsung, is van origine broadcast apparatuur. Werkt nog, je hebt er niets meer aan (denk ik), voorzien van mooie voeding, display, knopjes, berg connectors e.d. interesse?

Ach, de commercial IRD van Philips. Zo heette die dingen in de wandelgangen. Zijn mpeg-2 DVB ontvangers, met de G+2 software stack. Komt een parallel DVB signaal of ASI uit. Zijn gemaakt door Philips DVS EHV en Hilversum.

Daar heb ik nog mee gewerkt. De voedingen waren ruk, na een jaar oid stuk maar ja die dingen stonden ook 24/7 aan. Een paar nieuwe elcos erin en ze werkte weer als een zonnetje. Ik heb er zeker een stuk of 10 zo gerepareerd.

Aan de opvolger van die IRD zou ik toen moeten gaan werken maar voor dat het project gestart was, werd het project al afgeblazen omdat men er geen heil meer in zag.

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
High met Henk

Special Member

Het zijn nog altijd mooie doosjes

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

@chuckie ,
paar keer geprobeerd mijn adres te mailen maar op 1 of andere manier lukt het niet.

chuckie

Honourable Member

Hallo zeeman
Ik zal u eens een mail sturen misschien met de reply dat het dan wel gaat.

Lexy heeft ook het een en ander aangeboden, waaronder veel meetspul.
Ik houd het nog even een verrassing omdat we dan weer hele stapels reactie's krijgen op voorhand.

Komt gerust kijken op de stand...

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Wij kijken ook weer uit naar deze Markt

Vorig jaar was even de vraag of ik vanwege ziekte nog langer kon blijven doorgaan. Het heeft in ieder geval een aantal maanden helemaal stil gelegen bij ons.

Anyway, we doen dit jaar weer mee en we willen het volgende aanbieden aan de CO Leden:

De mogelijkheid om geld te pinnen tot een maximum van 50 euro, zonder transactiekosten. Je pint 50 bij ons en krijgt 50 contact van ons terug. Ons pinapparaat accepteert de gangbare bankkaarten zoals die van ING, ABN, Rabobank, SNS en anderen, maar ook Visacard en Mastercard.

De mogelijkheid om te kunnen pinnen is afhankelijk van de inhoud van onze kassa, zolang daar genoeg contant geld in aanwezig is dan is pinnen geen probleem. Heb je een hoger bedrag nodig? Laat het ons dan even weten.

A Near Sighted Miner In Shaft 39, Lit His Sigar And Blew Up The Mine http://www.htfelectronics.nl/nl
chuckie

Honourable Member

Mooie geste Zirconium.
Ik heb zelf al 30 jaar niet meer gepind, maar voor de normale mensen onder ons heel handig, namens het gehele beursteam alvast bedankt voor dit aanbod.

Verder wil ik ook nog even kwijt dat Hewlett ons nieuwe teamlid is geworden om diverse voor de hand liggende redenen.
De anderen die gereageerd hebben, willen we bedanken voor de belangstelling, we houden jullie in gedachte mocht er een nieuwe uitbreiding nodig zijn.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Schimanski

Golden Member

Ik heb zelf al 30 jaar niet meer gepind...

Gaat er nou veel tijd in zitten, dat zelf drukken :+.

Hewlett, welkom in het team.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Inmiddels wat verder gezocht, nog wat leuke koelprofielen toegevoegd, leds, onderdelen, wat nixie spul. Deze week de garage nog eens ondersteboven keren, kijken wat daar nog uit komt. Hopelijk brengt het wat op :).

High met Henk

Special Member

vertel me even als je die 2 zitters ook meegeeft :)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Ah, jij wilt mijn oude 2 zitsbank? ;)

Ik kan dit jaar helaas niet komen. Ik heb nog veel spullen op te ruimen dus het is wel een goede stok achter de deur ?
Ik weet nog niet of het de moeite is omdat er ook veel "troep" ligt. Dus voordat ik (ik heb al contact met hem gehad) Hubie langs laten komen stuur ik hem eerst een lijstje met wat er is en of het de moeite is. Maar zijn er toevallig nog mensen die vanuit omgeving Brugge of sluis naar de beurs gaan die ik evt spullen kan meegeven?
Evt mensen uit Sittard mag ook want ik moet 7 maart in Sittard zijn. Misschien mensen vanuit omgeving Tilburg/Oirschot/Hilvarenbeek (Hoeben?) Misschien kan ik het mama meegeven als ze die kant op gaat.

Leuk die actie @Zirconium, meegedaan.

Kan ik ook mijn laptop laten fixen daar op de markt? Ik moet een weerstandje vervangen maar ik heb te weinig kennis van solderen daarvoor, en het laatste wat ik wil is dit (dure!) ding verkloten.

Heeft een MRT34 in z'n linkerzak!
guidob

Overleden

Op 26 februari 2018 11:57:39 schreef brains:Evt mensen uit Sittard mag ook want ik moet 7 maart in Sittard zijn.

Sittard kan, maar dan wel 's avonds. Is trouwens ook dicht bij Roosteren (chuckie).

chuckie

Honourable Member

Ik weet het Guido, we hebben er over gemaild, kan eventueel ook bij mij thuis afgegooid worden anders moet ik het toch halen in Brugge.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Ik heb er ook aan zitten denken om het bij chuckie zelf af te geven want Roosteren is inderdaad niet ver. Probleem is echter dat we na de afspraak weer meteen terug moeten naar Brugge. (Mijn broer heeft een moeilijk gesprek met iemand in Sittard) Ik had daar niet aan gedacht.
Enfin, ik begin morgen met opruimen en zie wat er te voorschijn komt, of het de moeite is en dan zien we wel weer verder. Ik ga chuckie niet laten komen indien niet het niet de moeite is.

chuckie

Honourable Member

De definitieve plaatsen zijn bekend en we staan weer op onze oude en vertrouwde plek op de bovenring.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
pietplof

Golden Member

De tekst van Zirconium ,( mensen die niet zo bekend zijn met vlooienmarkten) heeft mij ervan weerhouden mee te dingen naar zo'n voordeeltje,
Ik kom er al zeker 25 jaar.

Met een dikke twee weken vertrekken wij ( echtgenote en ondergetekende )naar het diepe verleidelijke zuiden. Maria verzamelt Bossche bollen en ondergetekende ,niet direct noodzakelijke, spullen.
Ik verheug mij op een aangename dag.

festina lente
bprosman

Golden Member

Toch wel de echte van “Jan de Groot” he ?

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
pietplof

Golden Member

Zeer zeker. Zij bestelt ze vroeg in de morgen.
Tegen het einde van de dag rijd ik naar Den Bosch en pik haar op bij de bekende bakker waar zij dan om de rij wachtenden heen mag lopen voor de bestelde doos met kilocaloriën.

festina lente
Tidak Ada

Golden Member

@bprodman:
Je zou natuurlijk een doos mee kunnen nemen voor het beursteam ! :9~
('t is per slot het 10 jarig jubileum >:))

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op woensdag 28 februari 2018 22:13:11 (26%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
bprosman

Golden Member

Hoe groot is het beursteam tehenwoordig eigenlijk ?

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.