Fotografie studioflitser

Ik denk dat hij wel zal flitsen. Ik heb ooit een flitser gehad van 1200 ws die je ook lager kon instellen, zelfs tot 200 ws toe.Dit alles met dezelfde flitsbuis. Ook het instellicht was regelbaar.

Dat is inderdaad waar. Eerst even uitgeslapen en zo maar aan de slag. Alles is trough print gesoldeerd maar dan met allerlei leuke bochten er in, is dus niet even verwarmen en los.

Doet geen moer meer, vermoed de trafo die de elco's voed want ze laden niet eens op. De kenmerkende fluittoon van een flitser die oplaad is al niet te horen.

Vuilnisbakkenwerk dus voor alle 3 de flitskoppen.

Vergeet niet dat dat soort studioflitsers vrijwel nooit hoorbare tonen produceren bij het opladen. De oplaadcyclus is veel korter om direct achter elkaar op hoog vermogen te kunnen flitsen.
Het is echt niet te vergelijken met een batterijgevoedde flitser, waarvan de moderne modellen tegenwoordig overigens ook al geen geluid meer maken bij het opladen.

http://www.m-voorloop.nl --- Ik? Welnee! Ik zit nog lang niet achter de germaniums.

Ik heb geen ervaring met dit model, maar in mijn herinnering hoorde je altijd wel iets.

Kan het nog op half en vol vermogen proberen. Beetje schichtig met (hoog)spanning..

zeer interessant onderwerp. Heel erg bedankt voor het delen van nuttige informatie en nieuwe ideeën. Ik zou vrienden adviseren om hier ook naar te kijken.Ik wil u ook interessante informatie geven over fotografie en alles wat daarmee verband houdt. Ik weet zeker dat het erg interessant voor je zal zijn.

[Bericht gewijzigd door johnwayne op donderdag 13 februari 2020 14:50:54 (38%)