draadloze koptelefoon - zendfrequentie's

evdweele

Overleden

Op 29 augustus 2018 17:11:25 schreef Kees frees:
Beste meedenkers, dit is weer een mooi voorbeeld van hoe een eenvoudige vraag uit de hand kan lopen.

Nee de vraag is onduidelijk.

Hoe kan ik 2 (of 3) draadloze koptelefoons met ieder een eigen signaal naast elkaar gebruiken.
[...]
Ik werk aan huis en alleen, al jaren.
[...]
Maar ik luister naar allerlei bronnen, met verschillende geluidsniveaus, vandaar het meng/schakelpaneel, niks bijzonders.

Als je alleen bent, waarom heb je dan 3 koptelefoons nodig?
Voor elk stukje muziek een verse?

Sorry, ik kan er geen touw aan vastknopen.

Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Hubie

Special Member

@GD,@TS.Mss dat het hier bij staat.(Ik heb geen puf meer om me daar door heen te worstelen. ;-)
http://wetten.overheid.nl/BWBR0036378/2016-12-28

// snelle modus \\
Ik ga aanstonds de deur uit om andermans technisch probleem op te lossen, hoop ik.
Het spijt me als ik verwarring heb veroorzaakt, nmi was het probleem heel eenvoudig, nog korter : 2 zenders 2 koptelefoons, dat gaat nie goed nie.

De Sony MDR-RF985RK koptelefoon kan ik ophalen, bij ex-collega met radio zaak.
En dan zien we verder.

Ik laat het zeker nog weten, bedankt allemaal !
Graag tot een andere vraag, ik heb er nog velen, maar ook niet alledaags, want anders zou ik het hier niet vragen :-)

Anoniem

En weer wordt het pas duidelijk op het einde van de discussie en komt de TS zelf met de oplossing aandraven. Logisch, want hij is de enige die goed begrijpt waarover het gaat ;-)

Laatst heb ik nieuwe ramen laten plaatsen. De werkmannen hadden een bouwradio bij. Met wat muziek gaat het er aangenamer aan toe.

Maar als zij eerst een discoketen geplaatst hadden, met boxen en meerdere koptelefoons en een koffer cd's, dan zou ik toch bezwaar gehad hebben aan 60Eu/h/man.

evdweele

Overleden