Kooktoestel van 10,95 KW

Shiptronic

Overleden

Op 24 september 2018 20:05:13 schreef evdweele:
[...]In die rvs slang zal toch wel een binnenslang zitten neem ik aan. De gevlochten slang van de vaatwasser is ook niet alleen die gevlochten buitenkant.

Dat gelochten RVS, houd geen druppel gas tegen ;) , hoewel en over de wapening ook vaaf rubber kan zitten.

Maar idd, nu de boel toch nog losligt; nieuwe eraan :)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Ik bedoelde ook een 100% rvs slang. Klinkt gek maar deze zijn er. Die zijn niet van gevlochten rvs maar voorzien van ribbels zodat je het rvs kan buigen. Is, dacht ik, achter een oven tegenwoordig ook verplicht te gebruiken ? (Rubber kan smelten?)

Anoniem

Op 24 september 2018 21:56:05 schreef Blauw Lampje:
Ik bedoelde ook een 100% rvs slang. Klinkt gek maar deze zijn er. Die zijn niet van gevlochten rvs maar voorzien van ribbels zodat je het rvs kan buigen. Is, dacht ik, achter een oven tegenwoordig ook verplicht te gebruiken ? (Rubber kan smelten?)

Klopt, deze slang moet je hebben. Een rubberen gasslang mag niet omdat er een oven onder staat waardoor het rubber te snel uitdroogt. Koop deze slang niet bij een bouwmarkt want dan betaal je het dubbele van de prijs bij de vakhandel. Je zou eens bij Warmteservice kunnen kijken. Nee ik heb geen aandelen en werk er ook niet :-)

[Bericht gewijzigd door Anoniem op maandag 24 september 2018 23:28:14 (10%)

Dankzij jullie hulp is het kooktoestel aangesloten en werkzaam, simpelweg door de slangen te verdelen en met twee normale stekkers aan te sluiten. De datum die op de gasslang staat is 2004. Ik zal hem vervangen voor de 100% rvs slang.

HenkR zei een aantal keer; dubbele post. Ik neem aan dat ik iets deed wat niet de bedoeling was, maar ik kan niet echt uitvinden wat. Ik ben hier nieuw en wil dit natuurlijk niet weer doen.

In ieder geval ontzettend bedankt voor jullie hulp!

Shiptronic

Overleden

Nee niets fout, de opmerking slaat op de onhandigheid van HenkR zelf ;)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Anoniem

Lang leve de handige smartphone ?