Censuur : bericht verdwijnt zonder spoor na te laten ...

pamwikkeling

Special Member

Vanmorgen stond er een bericht op het forum ivm de Gascentrale Maasbracht die terug in dienst genomen werd om Belgenland te voorzien van elektriciteit.

Na enkele reacties heb ik ook een kritische noot laten horen.

Tot mijn verbazing vind ik het bericht niet meer terug.
Is het bericht verwijdert ? Of heb ik niet goed gezocht ?

Een slotje zou ik kunnen appreciëren maar geruisloos een mening verwijderen dat nijgt naar censuur …..

Thevel

Golden Member

Dus een kleine donatie en je kunt weer meelezen. ;)

Sine

Moderator

Moord! Brand!

Niets aan de hand, hij staat gewoon hier: Clauscentrale wordt toch weer aangezet

Gezien dat soort topics weinig met techniek te maken hebben en vanzelf verzanden in een politieke discussie is deze verplaatst naar de koffiecorner.

pamwikkeling

Special Member

Ok, daar kan ik genoegen mee nemen.

Misschien een idee dat de buitenstaanders toch kunnen zien waar het bericht gebleven is. Nu krijg je een 404 te zien en krijg je vraagtekens bij de posters...

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Sine

Moderator

Toegegeven, dat is minder handig.

Maar dat is iets voor Jeroen, de techniek achter het forum heb ik weinig kaas van gegeten.

Nu zul je ook niet heel snel een link naar een topic in de koffiecorner tegenkomen.

Op 11 oktober 2018 21:54:43 schreef Sine:
Moord! Brand!

Niets aan de hand, hij staat gewoon hier: Clauscentrale wordt toch weer aangezet

Gezien dat soort topics weinig met techniek te maken hebben en vanzelf verzanden in een politieke discussie is deze verplaatst naar de koffiecorner.

Waarom geen ander soort Koffie Corner voor zij die niet bijdragen ? dat heb ik al eerder geschreven zie " lieve moderators " dan kan men daar een bericht kwijt , wat zo tussen wal en schip valt zoals zij die een donatie geven dus wel mogen doen. Zou dat geen oplossing zijn ? iedereen blij dan probleem opgelost. Dat is wat ik daar dan van denk.

Thevel

Golden Member

De koffiecorner is een "extraatje" wat je krijgt als je doneert.
Lekker zo houwen dus...

maartenbakker

Golden Member

Op 19 november 2018 01:12:08 schreef Herman - Belgie:
[...]
Waarom geen ander soort Koffie Corner voor zij die niet bijdragen ? dat heb ik al eerder geschreven zie " lieve moderators " dan kan men daar een bericht kwijt , wat zo tussen wal en schip valt zoals zij die een donatie geven dus wel mogen doen. Zou dat geen oplossing zijn ? iedereen blij dan probleem opgelost. Dat is wat ik daar dan van denk.

Daar is het forum eigenlijk niet voor, vandaar dat het als extra mogelijkheid toegevoegd is. Nou was het vroeger wel zo dat er een beperkte mate van off-topic getolereerd werd. Dat zal hopelijk nog steeds zo zijn als er niet-donateurs druk meedoen in de discussie, maar om daar een aparte categorie voor te maken, schiet m.i. het doel voorbij.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
GJ_

Moderator

Op 19 november 2018 01:12:08 schreef Herman - Belgie:
Waarom geen ander soort Koffie Corner voor zij die niet bijdragen ?

Voor een paar euro steun je het forum en kun je in de koffie corner. Die hele koffie corner mag geen reden zijn om te doneren, daarvoor is het niet spectaculair genoeg, maar het moet wel een extraatje blijven. De donaties dekken de kosten zodat onze opperCO deze niet uit eigen zak hoeft te bekostigen. Dus geen koffie corner voor niet donerende leden.

Op 19 november 2018 01:35:59 schreef maartenbakker:..beperkte mate van off-topic getolereerd werd. Dat zal hopelijk nog steeds zo zijn....

natuurlijk. Een harde grens is sowieso niet te handhaven. Bovendien zou dat het forum wel heel erg saai maken denk ik.