optie alternatieve software Samsung Smart tv

Wat is de optie precies in het menu ondersteuning van Samsung smart tv precies ? Ik kan hier een optie kiezen software update en dan alternatieve software : er staat dan huidige versie 001027 en als ik dan activeer kan ik bijwerken naar versie 002007. Ik heb nl een probleem met de smarthub van de tv nl een paar updates heeft gemist waardoor de smarthub niet meer werkt terwijl er wel een internetverbinding gezien wordt nl en ip adressen worden weergegeven ook. Ik wil de tv niet bricken dus weet iemand of ik het moet bijwerken ofzo > Smarthub werkt zichzelf nl niet meer bij.... zoals bij vergelijkbare modellen welgebeurt. gaat om een UE32ES5500 (zelfde als de EH5300 modellen)

*hier heb ik geen app voor nodig

OPGELOST!! Toch gekozen voor deze rare update heeft de firmware toch bijgewerkt of in ieder geval de storing opgelost...en smarthub doet t weer...

*hier heb ik geen app voor nodig
Frederick E. Terman

Honourable Member

Ga naar CO en het komt voor elkaar! :) ;)

In elk geval leuk te horen dat dit inderdaad toch blijkbaar de bedoeling is en ook werkt.

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org

Dat klopt. De "alternatieve software" is gewoon officiële firmware voor jouw toestel dat door het toestel zelf is gedownload en klaar gezet om te worden geïnstalleerd. (Optie "Update in stand-by")

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)