Ir sensor board werkt deels

Ik merk ook op dat de tv geen hdmi signaal ontvangt of achakeld.
Av signaal komt ook niet meer binnen.

Heb de ziggo box aangesloten, geen mogelijkheid hdmi te kijken.

Is de tv te resetten naar fabrieksinstellingen?
Of zou dat niet helpen.

Om door te meten ben ik trouwens een te grote leek.

RAAF12

Golden Member

Die dingetjes zijn er al voor €20, daarmee kan je zien of er een nette pulstrein op de output van het oog staat. https://tinyurl.com/y7lje7bc
Blijkbaar is er meer kapot. Veel TV's kunnen er niet tegen als er hot een HDMI plug wordt ingestopt. Met hot wordt bedoeld, zónder de stekker van de TV uit het stopcontact te halen.

[Bericht gewijzigd door RAAF12 op maandag 3 december 2018 19:01:19 (40%)

De tv gaat naar de kringloop.
Volgens mij is er meer aan de hand op het connect board.
Een setopbox met hdmi wil in heen vN de 4 poorten signaal geven, de tv ziet hem niet eens, gelijke geld voor tulpstekkers av.

Gaat me teveel werk opleveren.

Bedankt voor het meedenken.

Arco

Special Member

Kan goed alleen een voedingsprobleem zijn. Met teveel rimpel of te lage spanning werkt er ook niks meer fatsoenlijk...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

De 1,8 en 3,3V regulatoren hebben nogal eens oscillatie verschijnselen op die borden. Vandaar uit Standby gaan geen probleem is.

Kapotte zooi moet je niet naar de kringloop brengen, daarvoor is het milieupark.

Damn the torpedoes, full speed ahead!

Op 6 december 2018 22:18:33 schreef T.neutje:
De tv gaat naar de kringloop.
Volgens mij is er meer aan de hand op het connect board.
Een setopbox met hdmi wil in heen vN de 4 poorten signaal geven, de tv ziet hem niet eens, gelijke geld voor tulpstekkers av.

Gaat me teveel werk opleveren.

Bedankt voor het meedenken.

Als je er niks meer aan hebt zou ik hem graag willen overnemen om er mee verder aan de slag te gaan. Als het in Zuid-Holland is, hoor ik het graag!

Op 8 december 2018 11:38:42 schreef MaxEpsilon:
[...]

Als je er niks meer aan hebt zou ik hem graag willen overnemen om er mee verder aan de slag te gaan. Als het in Zuid-Holland is, hoor ik het graatg!

De TV is van mijn vader, wilde ipv kringloop de tv voor onderdelen aanbieden op marktplaats.

Lees je bericht net, je mag hem ook van mn vader overnemen.
Hij heeft ook een defecte samsung ue40s7000 defect zit in moederboard
Mag je er ook bij over nemen.

Welk bedrag had je in gedachten?

Stuur me anders een pb.

Op 14 december 2018 19:12:31 schreef T.neutje:.....

Stuur me anders een pb.

Jouw email is niet zichtbaar. Stuur een bericht naar mn email die is wel zichtbaar in mijn profiel!

Op 15 december 2018 12:58:55 schreef MaxEpsilon:
[...]

Jouw email is niet zichtbaar. Stuur een bericht naar mn email die is wel zichtbaar in mijn profiel!

Op 8 december 2018 11:38:42 schreef MaxEpsilon:
[...]

Als je er niks meer aan hebt zou ik hem graag willen overnemen om er mee verder aan de slag te gaan. Als het in Zuid-Holland is, hoor ik het graag!

Mail gestuurd, btw ik woon in de achterhoek (oost gelderderland)
Mss beetje uit de buurt.