Philips 46PFL9706H speaker aansluiting

Ik ben sinds vandaag in het bezit van de Philips 46PFL9706H/12/ en deze tv zou een probleem hebben.

Nu lijkt alles goed, maar ik heb geen geluid. Dit komt doordat de speakers in de voet zitten verwerkt, die ik niet heb.Ik zou deze voet dan moeten kopen. Ik kan er maar 1 vinden die erg beschadigd is en €65 kost op marktplaats. Dit wil ik niet, omdat ik niet %100 zeker weet of de tv goed is.

Op de achterkant van de tv zit een connector met 6 pinnen voor de speakers. Hier staat helaas niks bij.

Kan iemand vertellen welke speakers ik op welke pinnen moet aansluiten?

Misschien als je een service documentatie download bij bijv Electro tanya?? Is zou het zo niet weten, maar het klinkt als subwoofer en links/rechts speaker

Op 23 december 2018 18:52:27 schreef smd:
Misschien als je een service documentatie download bij bijv Electro tanya?? Is zou het zo niet weten, maar het klinkt als subwoofer en links/rechts speaker

Hier had ik al op gezocht,maar kon niks vinden. Ik had al op foto's van de voet gezien dat het om 2 speakers ging met een sub.

Na toch vandaag weer goed te zoeken kom ik bij deze site uit voor de service manual:
http://tel-spb.ru/tv/philips-46pfl9706h

Ik de service manual zie ik hoe de speaker zijn aangesloten op het versterker ic, maar hier staat niet de speaker impedantie bij. Als ik de pinnen ga door meter kan ik erachter komen welke pinnen voor de sub en speakers zijn.

Als versterker wordt de TPA3123D2PWP gebruikt en in dat schema staan speaker van 4 ohm beschreven met 20w bij 24v en 25w bij 27v voeding. Dus als ik minimaal 25w speakers neem van 4 ohm dan moet alles goed werken.

Ik heb ook geprobeerd of ik geluid via de koptelefoon uitgang krijg en dat werkt. Dus nu nog kijken of ik speakers voor of een soundbar bestel.

Ik zou persoonlijk een soundbar nemen, klinkt ook een stuk beter!