Muxtronics

Vandaag zojuist voor het eerst Muxtronics geprobreerd met bestelling bij Farnell.
Helaas blijft ie data ophalen.Ook de hele winkelwagen drag en droppen wil niet.

Anderen ook hetzelfde resultaat ?

Misschien even contact opnemen met Emile AKA Mux via Tweakers.net. Kun je via zijn profiel-pagina een bericht sturen.

Scientists say the universe is made up of protons, neutrons and electrons. They forgot to mention Morons....

Heb net een bug aangemaakt. Zelfde probleem.

Shiptronic

Overleden

Op 10 januari 2019 18:00:29 schreef ton2303:
Misschien even contact opnemen met Emile AKA Mux via Tweakers.net. Kun je via zijn profiel-pagina een bericht sturen.

of via deze weg: https://www.circuitsonline.net/forum/user/28519 , daar staat ook een email adres.

[edit] link gefixt ;)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Kruimel

Golden Member

Je moet de komma even uit de link halen...

Shiptronic

Overleden

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Helaas het is maar voor heel even.Ik kon 3 parts met de hand toevoegen.
Winkelwagen drag & drop ging niet ... (((

Is weer data aan het binnenhalen ...

Opnieuw geprobeerd maar het onderdeel nummer waarop ie bleef hangen niet meer ingevoerd.
Tot zover handmatig invoeren is succesvol ... )))

En nu wachten op de factuur ...

Lucky Luke

Golden Member

Niet dat ik hier reclame wil* maken voor de concurrent van Mux, maar via Sinuss.nl kan ook. (Is een zijtak van dezelfde boom als waar EP en Vobis aan groeien: Baas (baasassen.nl)).

*)Nouja, ik maak natuurlijk to?h reclame voor de concurent van Mux hier, en als ik het filosofisch benader dan toch vermoedelijk wel uit vrije wil, maar ik wil Mux er dus niet mee dwars zitten.

[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op vrijdag 11 januari 2019 09:54:15 (36%)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
maartenbakker

Golden Member

Die zijn een tikkie duurder, of eigenlijk veel duurder. Is de nieuwe storing al gemeld en verholpen?

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Thevel

Golden Member

Maak er maar heeeel veel duurder van.
Een tijdje terug is daar een topic over geweest, een forumlid heeft verschillende producten vergeleken en in sommige gevallen was Sinuss zelfs 60% duurder!

RAAF12

Golden Member

Tja die moeten ook leven :-) Ik bestel direct en dan heb je dat soort ongein niet

Lucky Luke

Golden Member

Op 11 januari 2019 17:39:33 schreef Thevel:
Maak er maar heeeel veel duurder van.
Een tijdje terug is daar een topic over geweest, een forumlid heeft verschillende producten vergeleken en in sommige gevallen was Sinuss zelfs 60% duurder!

Heb ik, toen ik er bestelde, niet op gelet. Dus dank je :)

Om bij farnell rechtstreeks te kunnen bestellen heb je geloof ik een creditcard nodig. (Ik weet niet of dat ook voor bedrijven geldt, maar als ik er gewoon een account aanmaak en wil bestellen, vragen ze voor betaling om creditcardgegevens. Dus dan is een "doorschuiven met een beetje extra service" toko wel handig.)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)