wie wil er een dab radio module aanschaffen?

In de kerstvakantie ben ik aan het spelen geweest met een dab+ radio module van Keystone welke ik had aangeschaft op ebay van een Taiwanese verkoper. Helaas lijkt deze module een miskoop te zijn, de firmware start op met MPTEST en een getal en hij reageert niet op de commando's die op internet zijn beschreven, Nu levert monkeyboard de bewuste modules ook maar alleen per 5, dat zijn er 4 teveel voor mij alleen. Zijn er meerdere mensen die interesse hebben in deze module zodat een gezamenlijke bestelling van 5 stuks betaalbaarder wordt (lees : door 5 gedeeld).
Het betreft een keystone t2-l4a-8650c, deze kun je aansturen met een microcontroller op 3,3 volt. De prijs ligt op 100$ per 5, verzenden ligt rond 28 AUD + import heffingen. De benodigde spanningsregelaars en de bav99 kan ik er voor een paar dubbeltjes bij leveren, ik had ze immers al besteld voor dit project. Als er belangstelling is lees ik dat graag in dit topic of per email. Grtn, Robert

Ik heb wel belangstelling voor 1 module

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Shiptronic

Overleden

heb je een link naar meer info , en is het DAB+?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Zijn dat die modules van $18,50 van verkoper parts-in-taiwan?
Daar had ik ook al belangstelling voor, maar ben er nog niet aan toe gekomen daar een paar te bestellen.

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)

Voor shiptronic, het zijn dab+ modules, ook met grafische mogelijkheden.
in het draadje van deze topic is veel te vinden over dit onderwerp : https://www.mikrocontroller.net/topic/315982

Voor wie er niet al teveel mee wil knoeien is er nog een complete module te koop : dabduino genaamd.

MNM : dat is de module (van part in taiwan) die ik hier al heb. Als je goed kijkt op de foto zie je op de printplaat van de module iets anders staan dan de chip die erop zit. Op mijn module staat 3290c, op andere staat 8290c en op weer andere foto's staat R290c. Er zit wel een 8260c chip op met vage firmware. Deze verkoper kon mij ook geen info leveren over dit moduul.
Ik kan de module aanspreken op 57k6 (SERIEEL), op i2c geeft deze module niet thuis. Ik ben nog niet klaar met de SPI communicatie maar ik verwacht er weinig van. Vandaar dat ik de modules bij het monkeyboard team wil bestellen.

Ik wacht even op jullie reacties voor ik iets bestel. Grtn, Robert.

aR-Gee

Heb je nog een originele Dab module en wat gaat deze kosten?

bertus

big_fat_mama

Zie Paulinha_B

Als het DAB+ doet dan heb ik wel interesse - hoewel ik 18 en oneffen euronen aan de zware kant vind.

hoe beter de vraag geschreven, zoveel te meer kans op goed antwoord
pa3gws

Golden Member

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

Hoi Bertus, de modules zijn helaas op. Ze zijn per 5 te bestellen op monkeyboard.org (destijds ongeveer 110 euro, geen last gehad van extra kosten). Op mikrocontroller.net staat een draadje over deze module, wellicht heeft daar iemand nog zo'n ding over.

Grtn, Robert