fcapri.homelinux.com is weg

een mindere opmerking over de website van CO zelf, maar eerder over de mijne.

dyndns is verschrikkelijk duur geworden waardoor ik mijn domein daar niet meer verleng (van gratis naar $67 voor 5jaar en nu is het al $55 voor 1 jaar). echter heb ik op de website veel fotos staat die linken naar mijn domein naam (14jaar lang deze domainnaam gehad).
fcapri.homelinux.com is niet meer, als er dus bepaalde fotos of linken niet werken, kan je eenvoudig de boel vervangen door de nieuwe: fcapri.ddns.net

ik weet niet of er één of andere tooltje bestaat die overal op CO(database) die naam veranderd? (homelinux.com => ddns.net).
als er bepaalde topics zijn die heel intressante fotos mist, mag dit altijd vermeld worden hier en edit ik die post wel even.

ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken

Je avatar stond daar ook zeker? :-)

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein

De databasebeheerder (Jeroen) kan dit zeker regelen. Belangrijk hierbij is dat de directorystructuur hetzelfde is gebleven. Anders is het geen doen.

I love it when a plan comes together !

directory structuur is identiek, de server zelf is ongewijzigd, alleen de verwijzing erheen is anders nu

ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken