Gezocht Schema van Master Audio HD1200.

Ik ben al een tijdje op zoek naar het schema van de Master Audio HD1200?

Wie kan mij hier aan helpen?

https://manualzz.com/doc/1971510/master-audio-hd-1200-service-manual

Dit is alles wat ik kan vinden.
Het is een online viewer.
Maar je kan dus vergroten en met Print-screen-toets een afdruk van je scherm maken die je dan als jpg of bmp of png kan opslaan.
Dit doe je in het programma "paint" dat onder buro-accessoires van windows-start staat.

fripster

Golden Member

Eens een wirehead,altijd een wirehead.... gopher://fripster.ydns.eu

Dit is een Shure Audiomaster in de PDF die je hebt.

Een Master Audio HD1200 is een 2HE 19" versterker.

Helaas nog geen bingo.

[Bericht gewijzigd door nijhuisr op zaterdag 30 maart 2019 21:32:41 (11%)

Deze versterker is het.

De HD1200 van Master Audio is een Klasse AB versterker met 600 + 600 W @ stereo 4Ω vermogen in een 19 '' / 2U-formaat, ideaal voor gebruik in vaste installaties.

Ik ken deze versterker wel, het is een OEM product. Heb er wel eens aan gesleuteld. Wat is het probleem? Schema word lastig aangezien Master alle service documentatie afschermt.

Als je ampje piept en kraakt, is DJohnny die hem maakt... Kom alleen niet om garantie, want dan is DJohnny met vakantie!

DJohnny het is voor mijn opa deze oproep.
Ik wil hem zo graag verrassen met dit schema als hij volgende maand jarig is(80jaar).
Als ik bij hem in zijn knutselschuurtje thee ga drinken heeft hij het er bijna altijd over dat hij zonder schema niet verder kan met dat apparaat.
Groetjes

Dan wordt het lastig helaas.
Ik zou dan je verassing aanpassen in andere thee.

Er wordt helaas vrij weinig vrij gegeven door Master Audio.

Het is, voor zover ik mijzelf voor de geest kan halen, een vrij simpele recht toe recht aan versterker. Het moet echt wel mogelijk zijn om de versterker te fixen zonder schema.

Als je ampje piept en kraakt, is DJohnny die hem maakt... Kom alleen niet om garantie, want dan is DJohnny met vakantie!

Ik zou Master Audio / Amate Spanje even een lief mailtje in het Engels dichten. Dit bedrijf is redelijk klantvriendelijk.

Hallo T-sec,
Heb noch niets gehoord van Master Audio/Amate Spanje.
Heb deze firma 30-03-2019 gemaild,nog even afwachten maar.
Volgende mailtje toch maar in dichtvorm doen!

Probeer het anders ook even via Amate Benelux in Berkel en Rodenrijs.
Onderaan de pagina staat hun e-mail adres.

Amate Benelux heeft helaas ook niets laten horen T-sec!