Kef PSW 2000

Dit topic is gesloten

Mijn kef psw 2000 werkt niet goed,
De weerstanden van 270 ohm 5 watt zijn verplaatst naar de koelplaat, verder zijn de elco's vervangen, één weerstand van 270 ohm wordt warmer dan de andere,het relais wordt niet aangesproken,weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Mvg. Jan

Jouw subwoofer lijkt door je eerdere posts hier en hier een redelijk zorgenkind te worden.

Als jij schrijft dat de KEF PSW 2000 'werkt niet goed' kun je hier dan iets specifieker in zijn. Deze constatering kan voor een lezer van alles zijn.

Ohhh T-sec dat is niet helemaal eerlijk, die laatste is eigenlijk gelijk aan de eerste. :-)

Maar de klachtomschrijving is inderdaad verre van duidelijk.
Hoewel er in een vorig topic met dezelfde klacht het verdraaien van een potmeter de oplossing bleek te zijn.

Nu opnieuw aan de potmeter instellen wellicht, maar dan hebben we binnenkort wederom dezelfde klacht... werkt niet goed?

TonHek

The fastest way to succeed is to double your failure rate.

De kef psw 2000, heeft het even goed gedaan, na 'n tijdje valt hij uit (relais valt dan uit, gaat daarna niet meer aan,
Ik dacht dat na dat alles het verholpen zou zijn, maar helaas, powertransistoren zijn oke, net als de bd 139 en 140, diode naast relais is ook oke, ik weet het nu niet meer......

klopt ik had eerder posts gedaan.....

pa3gws

Golden Member

Het zou wel zeer handig zijn om alles in 1 topic te houden zo wordt het een puinhoop. :-(

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Henry S.

Moderator

Graag de discussie hier voortzetten.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dit topic is gesloten