Ra ra wat is dit ?

Dit topic is gesloten

Anoniem

Zoek dit deeltje (zie foto) van een printplaat die uit een pc monitor komt, gedeelte waar pc en voeding kan aangesloten. Te klein onderdeel voor enige beschikbare camera hier, om wat scherp te krijgen, dus heb schetsje er bij. +/- vier mm lang (1 mm breed) zilver uiteinden donker kleurig balkje (voor zicht lijkt het vierkantje) in het midden.

Ps Wilde titel wijzigen door "printplaat" bij te vermelden, voor wat gerichter info, maar geen idee hoe, hoop dat even kan leien ondanks, voor da'k dat heb uitgedokterd, is dit met mijn doen in de vergetelheid dan ondertussen.

Ps Idem voor foto's wat verkleinen.

pa3gws

Golden Member

Daar is zo dus helemaal niets van te maken kan van alles zijn.

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Thevel

Golden Member

Mijn glazen bol is net zo wazig als de foto's...

standaard smd weerstandje?
4mm zwart met 2 solderingen

verder kun je net zo goed geen foto's toevoegen zo

Ga eerst eens op zoek naar een andere camera. (Of maak de foto eens van een wat grotere afstand, je camera kan zo'n korte afstand duidelijk niet aan.)

Mijn glazen bol zegt een SMD zekering of een ferrite bead :)

"Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it." - Pope John Paul II
Willie W

Golden Member

staat er op dat onderdeel ook nog wat tekst want ik kan het op de foto net niet zien.

Probeer toch een duidelijke foto te maken. Gewoon met je telefoon kan ook prima.
Desnoods onder de scanner.

Maar een foto met een webcam uit 1995 is net zo nuttig als geen foto..

Gebaseerd op de omschrijving lijkt t idd iets van een SMD onderdeeltje, maar verder is er weinig van te maken zo.

Arco

Special Member

Die foto is zo slecht, dat je niet eens kunt zien of het een printplaat of een voetbalveld is... :)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Anoniem

Op 6 april 2019 18:16:33 schreef BVZ:
Ga eerst eens op zoek naar een andere camera. (Of maak de foto eens van een wat grotere afstand, je camera kan zo'n korte afstand duidelijk niet aan.)

Blitskikker !

De uiterlijke omschrijving is zoooo simpel. Misshien nog bij moeten vermelden 1 mm hoog. Het is niet bepaald vincent van gogh valsheid onderscheiden dit. Hoef ik geen electrieker voor te zijn dat te snappen.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op zaterdag 6 april 2019 18:40:48 (29%)

Hugo Welther

Moderator

Met een telefoon zijn prima detail foto's te maken.
Voldoende licht en een Samsung S4.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Op 6 april 2019 18:39:11 schreef G.W.:
De uiterlijke omschrijving is zoooo simpel.

inderdaad zoooo simpel, dus zoooo algemeen dat het vanalles kan zijn in smd componenten

Henry S.

Moderator

Op 6 april 2019 18:35:58 schreef G.W.:
[...] Blitskikker !

De uiterlijke omschrijving is zoooo simpel. Misshien nog bij moeten vermelden 1 mm hoog. Het is niet bepaald vincent van gogh valsheid onderscheiden dit. Hoef ik geen electrieker voor te zijn dat te snappen.

Dit soort opmerkingen, en die van de laatste tijd, ben ik nu wel zat.
Blijkbaar is het teveel gevraagd om een normale vraag te stellen en normale antwoorden te geven.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Anoniem

Ik kreeg het met de mijne dus niet voor elkaar, maar gefeliciteerd met uw prima foto's makende eigendom.

Evarist

Golden Member

Als ik je topic zie en lees, klik ik eens op je naam. Een deel van je onderwerpen zijn idioot gekozen en de helft is geblockt.
Leer nu eens serieuze topics openen en fatsoenlijke titels kiezen en zonder FAUTEN schrijven.

Nihil est verum, quod non probatur primo.

en dat is dan alleen de geschiedenis van dit account..
de vorige is geanonimiseerd en verwijderd

Anoniem

Oké goed duidelijk, wij liggen mekaar hier gewoon niet, ga me uitschrijven, ik heb van mijn kant net zo min nog trek hier in.

Dit topic is gesloten