Relais doorverbinden

ik vermoed een 12V relais uit een retro scooter, die zijn 12V. een merk scooter heeft zo'n ding nooit stuk..

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Beste,

De brommer loopt op een elektrische installatie van 12v. Ik heb het oude "relais" nog even bekeken maar werd er niet veel wijzer van. Ik ben erg nieuw in de wereld van electronica heb er nooit last van gehad bij het sleutelen aan diverse brommers. Ik in de bijlage nog een foto van het oude deel, misschien dat jullie er wat aan hebben.

Mvg,
Mike

Zoals ik dus al eerder zei; naar de brommerzaak en de oude meenemen, merk en type van de brommer vermelden, en de juiste kopen voor €8.
Al dat gekloot kost tijd en je wordt er moe van.

Dat kump er noe van....

Op 24 maart 2019 08:22:28 schreef rew:
[...]En toch denk ik dat het zelfs met een real-life verkoper dit soort dingen mis kan gaan. TS komt de winkel binnenwandelen en vraagt: "Ik heb een relais nodig". verkoper: "Wat voor relais?". TS: "Voor m'n brommer". Als ik dan verkoper ben en het is al wat later, dan verkoop ik gewoon een relais. Dat gebeurt hier ook. Na zoveel keer vragen en trekken om meer informatie, als er dan nog steeds te weinig komt dan geef je het op en beantwoord de letterlijke vraag, ook al weet je dat dit het onderliggende probleem van de vraag-steller niet gaat beantwoorden.

Een onderdelenzaak kan het getoonde relais best in vooraad hebben en verkopen. In een brommerwinkel/werkplaats, tref je eerder onderdelen aan die in die branche voorkomen. Het getoonde relais is geen echt model voor de automotive cq brommer branche.

Knip

[Bericht gewijzigd door GJ_ op dinsdag 7 mei 2019 21:51:35 (98%)

Op 24 maart 2019 15:34:17 schreef mikeroodhart:
Beste,