Bluetooth motorhelm.

Ik heb een ietwat oudere ( kan 10 jaar zijn) bluethooth ontvanger van een Tomtom Rider, toen zonder ingebouwde luidspreker.

Deze ontvanger met oplaadbare batterij en met een oortje en niet gebruikte microfoon , wat ik ideaal voor mij vond, werkt echter niet meer met mijn nieuwe Tomtom Rider 550.
Kan ik deze ontvanger zelf naar een andere (nieuwere) bluethooth detectie ombouwen( als je begrijpt wat ik bedoel) hetgeen ik zelf voor vrees, of weet er iemand een andere ontvanger, welke wat schappelijk is in prijs voor alleen mijn GPS, dus geen telefoon, intercom enz...

Met proberen ben ik getrouwd geraakt.
Ik heb geen spijt dat sommige mensen verloren zijn gegaan met de tijd, maar de tijd verloren is gegaan met sommige mensen

Dank u , maar dit is niet precies wat ik zoek. Waarschijnlijk zoals in de beschrijving staat, is deze bluetooth ontvanger voor een andere bluetooth frequentie. Is dit zelf aan te passen?

Met proberen ben ik getrouwd geraakt.
pa3gws

Golden Member

Als ik zo op de website van tom tom kijk zou het eigenlijk moeten werken.
Misschien even mailen met tom tom.

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

Gewoon zoiets als hieronder aanschaffen omdat je dan lichter, compacter en minder vaak hoeft op te laden?

https://www.coolblue.nl/product/788760/jbl-tune-110bt-zwart.html

Op 15 mei 2019 09:53:10 schreef Opabob:
Dank u , maar dit is niet precies wat ik zoek. Waarschijnlijk zoals in de beschrijving staat, is deze bluetooth ontvanger voor een andere bluetooth frequentie. Is dit zelf aan te passen?

Bluetooth moet gewoon werken, soms moet je een reset geven of een knopje indrukken zodat apparaten elkaar kunnen vinden maar ger zou zonder instellingen moeten kunnen koppelen.

Hoewel, dat TomTom doosje ziet er wel erg pud uit en toen waren compatible zaken zeldzamer.