Hoe krijg ik foto's van mijn iPhone op het forum?

Tidak Ada

Golden Member

Tot nog toe altijd een laptop meegenomen, maar nu dacht ik, laat ik het maar met mijn iPhone doen.
Surfen, mailen, e.d. gaat immers prima. Helaas kan ik alleen negens vinden hoe ik een foto in een discussie kan uploaden. Is daar een cloud- en dropbox-loze manier voor? Tot nog toe mailen naar laptop en daar opslaan en in topic invoegen. Gaat nu dus niet :(
Geen url of filenaam te vinden, dus de methode ‘bert_mc’ is ook niet geschikt, evenmin wat bprosman aandraagt.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Deze ‘broekzakfoto’ is geüpload via een iPhone 8.
Onderaan het nieuwe bericht bij ‘Bijlage’ klikken op ‘Upload’. Vervolgens bladeren naar de toe te voegen foto en deze selecteren. Daarna ‘Gereed’ klikken. Daarna klikken op ‘Plaats in bericht’. Geschreven bericht toevoegen en plaatsen. Dat zou het moeten doen

Tidak Ada

Golden Member

OK, bedankt en weer wat geleerd :)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
mel

Golden Member

Op 31 mei 2019 21:32:55 schreef Hans60:
[bijlage]
Deze ‘broekzakfoto’ is geüpload via een iPhone 8.
Onderaan het nieuwe bericht bij ‘Bijlage’ klikken op ‘Upload’. Vervolgens bladeren naar de toe te voegen foto en deze selecteren. Daarna ‘Gereed’ klikken. Daarna klikken op ‘Plaats in bericht’. Geschreven bericht toevoegen en plaatsen. Dat zou het moeten doen

Welke foto? een mooi zwart vlak? >:)
Het is zeker donker in je broekzak :P

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
Arco

Special Member

Zo werkt uploaden toch al jaren?... ;)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com