Fluke 87 V

nou ik heb meerdere van die philips bench dmm's gehad, maar aan allemaal stoorde ik me aan, traag meten, display slecht leesbaar zonder extra licht, gammele behuizing. dat nerveuze heb ik geen last van, hoewel een meter met meer digits in het display daar al snel last van heeft, de nauwkeurigheid doet dat :P

hoewel philips nooit niet zo mijn spul was, zaten die apparaten in de PE en PM reeks wel mooi in elkaar. veel custom made alu gegoten spul zat er in. ik ben overigens wel opgegroeid met een pe1510 en pe1512, die 2e was merendeels van die jaren stuk echter. tot ik zelf dat ding maar eens fixte en er pnp silucium in had gezet ipv die ellende asz torren welke nogal op het randje van de specs draaiden.

waar rook was, werkt nu iets niet meer
Jinny

Golden Member

Ik moet meters hebben die een val van 2 meter probleemloos overleven.
Het wil wel eens voorkomen dat ze in een ruige omgeving gebruikt worden..

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..

oh heb jij dat ook, mn werkmeter ( ook fluke ) is al vaker van de trap gestuiterd en nog steeds werkt alles O-)

Jinny

Golden Member

Yup, al doe je nog zo voorzichtig, het gebeurd gewoon.

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..

als ze nu een alu magneet uitvonden, blijft die meter beter liggen op de trap :P