Accuklemmen

Jinny

Golden Member

Vraagje, wie kan me helpen aan een plaatje van het volgende ean nummer?

8710619144867

Ik zoek accuklemmen met een M8 aansluiting voor mijn kabelschoenen.
Degene die ik vind zijn wat aan de prijs en komen allemaal uit dezelfde winkel ondanks dat het wel 4 of 5 verschillende domeinnamen zijn.

Het moeten volle klemmen zijn, geen blikken Conraad dingen.

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
waar rook was, werkt nu iets niet meer
pa3gws

Golden Member

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
big_fat_mama

Zie Paulinha_B

Jinny,

Er zwerft hier wel een setje rond, massief messing, met schroeven M6 om een kabel in te klemmen (met aderhuls, liefst :) ) , de bout die ze rond de batterijpool klemt is M8. Als je daarmee geholpen bent stuur ik ze wel, ze zijn ooit verkeerd ingekocht en liggen hier maar te liggen. Maar dat zijn dus batterijpolen, geen batterijklemmen, misschien bedoel je wel zoiets als in het prentje hierboven.

Ik hoor het wel!

hoe beter de vraag geschreven, zoveel te meer kans op goed antwoord
Jinny

Golden Member

Als in het linkje van PA3GWS inderdaad.
En ik heb 3 setjes zeker nodig, hoewel ik waarschijnlijk 5 setjes wil kopen.
Iets met standaardiseren en toekomst...

Testman, nee, die zocht ik niet, maar ik sla de link wel ff op.
Lijken me steviger dan mijn huidige klemmen van de startkabels.
Thks..

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen

als je intikt" bronzen accuklem m8 "vind je verschillende uitvoeringen van die pa3gws heeft.

waar rook was, werkt nu iets niet meer
High met Henk

Special Member

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Lambiek

Special Member

Kijk even bij stroomwinkel.nl daar hebben ze verschillende klemen voor een normale prijs.

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.
Tidak Ada

Golden Member

@Shiptronic heeft ook een adresje voor dit soort zaken. Helaas kan ik de URL niet zo gauw vinden, maar misschien leest hij dit....
Ik heb hem! https://www.rdae.nl/index.php

Hier de accuklemmen: https://www.rdae.nl/accu-aansluitmateriaal/accu-poolklemmen/

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op dinsdag 18 juni 2019 22:35:57 (20%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Jinny

Golden Member

Rick Donkers is het geworden, dank iedereen..

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen