samsung koelkast rr82fhpn1/xef koelt niet meer

hallo ik ben nieuw.en bekijk veel deze site.
kan iemand mij helpen.de thermostaat te vinden.weet niet gowd waar het zich kan bevinden.heb al veel open gedaan van mijn koelkast maar thermostaat niet gevonden(is in alle vormen)
ik heb een kastmodel koelkast samsung RR82FHPN1/XEF.
kan iemand iets laten weten.dank u

Een interessante en bruikbare uitleg van reparatie-mogelijkheden is te vinden via deze link.

Heb deze appraten nog niet vaak open gehad, maar als ik de manual goed begrijp (richting het einde) - zitten die sensoren achter een dubbele binnenwand. De instructies voor het losschroeven staan er ook in, dus hopelijk dat je hier al een start mee kunt maken!

DE koelventilator kan ook vast zitten als het koelgedeelte niet meer goed werkt. Er is hier ergens op youtube een filmpje over.

*hier heb ik geen app voor nodig

Als eerste de kast voor 24 uur ontdooien, mogelijk dat de verdamper 1 bonk ijs is. Indien dat al gebeurd is, kan het de fan zijn, maar is redelijk eenvoudig te checken. Uiteraard moet deze draaien. Indien de kast 3 p0gingen doet om fan te starten dan volgende test doen.DMV multimeter op AC stand en meten tussen min en F signaal, moet ongeveer 2,3 V zijn. Als die er is, is het een kabelbreuk inwendig in de kast

de koelventilator werkt.beiden koelventilators getest en werkent

in de koelkast is er geen klomp ijs te zien.en de fan aan de compressor blijft draaien.

Die klomp ijs zit achter de verdamper die weer onder de plastic kap zit. Het kan ook iets anders zijn nog, sensor of zo die eromheen zit.

*hier heb ik geen app voor nodig

IDD,heb je wel de plastic plaat over de verdamper in koelkast wel verwijderd??

Shiptronic

Overleden

Heb je de stekker er al minimaal 24 uur uit gehad met de deuren open?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

beste topikers het is de gas die uit de koelkast is.
deskundige aanwezig geweest.wordt niet meer herstelt.een leraar in koeling heeft vertelt dat dat de condensor waar de ontdooibakje is.
of waterbakje dat de onder de condensor een soort veer- vorm is. (spiraal) en dat het aangetast is.door het water.en ook omdat het dikker was,water met vet.enige oplossing is condensor uithalen
en terug met gas vullen.omdat het te lang duurde,voor de vrouw.
is dan maar besloten een ander te kopen.Bauknecht niet geforceerde koeling.we zullen zien wat het geeft.
bedankt aan allen voor de tips adviezen en uitleg.

ohhohh.!!ja als iemand stukken nodig heeft voor een koelkast
SAMSUNG RR82FHPN.ik heb de ntc - sensor;de thermostaat;de binnenlamp,
de display ;de printplaat; het is te koop.
groetjes

Is toch wel te herstellen?? Samsung gebruikt koperen verdampers dus eenvoudig te hardsolderen...