Nordland eld9613 wasdroger doet niets meer

Mijn wasdroger is er in een keer mee gestopt, geen lampje, helemaal niks meer.
Ik zoek een zekering in dat ding, maar het frontpaneel, met bediening, wil er niet af.
Bovenkant apparaat is open en daaronder de twee schroeven aan de voorkant los gemaakt, maar om de een of andere reden gaat hij er niet af.
Zoek ik overigens op de juiste plek voor dit probleem? Hij heeft nog gewerkt, want de was was nog warm toen ik hem eruit haalde?

als dat ding ook van rond 2008-2010 is, kan er ook weleens het beruchte hulpvoeding ic inzitten.

maar je hebt het wcd waar de droger opzit al getest? fohn oid erin steken werkt wel? kan ook gewoon de zekering zijn natuurlijk..

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Wcd is al getest, was goed.
Apparaat is in 2010 geleverd, dus zou dat ic kunnen zijn, maar hoe kom ik daarbij?

Bovendeksel verwijderen en dan voorfront losnemen, daarachter zit print...

Gevonden! Veiligheidsweerstand is oneindig, dus stuk. Nu nieuwe weerstand en ic besteld.
Er zat overigens een klein schroefje in het midden van het front en dat zorgde ervoor dat het even duurde voordat ik het front kon loshalen.

Gevonden! Top! Naar alle waarschijnlijkheid gaat de droger het wel weer doen..

Hij doet het weer! Bedankt voor de tips.
Hopelijk kan hij er weer 10 jaar tegenaan, al zou dat voor een Nordland misschien teveel gevraagd zijn.

Als je hem gelijk schoongemaakt heb en alles nagelopen zou het wel moeten kunnen die 10 jaar!