Samsung UE 460ES7000

Hallo
Handige Harry's
Bij deze wou ik Jullie een vraag stellen voor een collega
Heeft namelijk een een sammsung bovenvernoemd type circa 6 jaar oud
Nu hij denkt door een update dat het probleem begonnen is namelijk aan de rechterzijde bevinden zich 3 fijne lijnen over gans het beeld en wordt ook de knop onderaan warm
Is er iemand op de hoogte wat daar het probleem van is?
Heeft het één met ander te zien en wat is daaraan te verhelpen?
Dank U wel

Dit heeft niets met een update te maken. Is scherm zelf en misschien te nat schoongemaakt??

dank u
U weet toch ook van alles
Kan ik via de forum iets persoonlijk vragen of liever via Email?

Persoonlijk= Email. Alles weten wil ik niet zeggen maar met dik 25 jaar reparaties uitvoeren kan ik wel aardige schattingen maken..
Ik vermoed van wel dat scherm te nat schoongemaakt is, en aanhechtingen beschadigd zijn. Dit komt niet vanzelf vaak ( wel oudere schermende ZGN LCD TVs met CCFL backlight)door vocht/ beschadiging.

[Bericht gewijzigd door smd op donderdag 4 juli 2019 18:58:23 (51%)

maartenbakker

Golden Member

Persoonlijk = persoonlijk, dus mail. Als het vragen over reparaties zijn is het meestal beter/efficienter/beleefder om ze op het forum te stellen.

Gaat het om horizontale of verticale strepen? Verticaal neem ik aan? Dan zit de fout ter hoogte van de strepen ergens onderin het panel. Kan inderdaad heel goed vocht zijn, maar gebeurt soms ook nog wel spontaan.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op donderdag 4 juli 2019 19:06:15 (28%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."