ik heb geen probleem bij het inschakelen, dan werkt alles goed.
het is na een paar minuten draaien dat de zekeringen warm worden en afslaan.
het valt weinig voor dat de brug helemaal van boven naar onderen moet gaan of omgekeerd.
meestel komt de auto erop en wordt die 1m hoger gezet. voornamelijk werk is gewoon aan de remmen of dorpels.
af en toe is er laswerk, dus dan is het dorpels of wielranden uitslijpen op 1m hoogte, uurtje later eens een stuk hoger om de bodem te doen, dan eens 30cm weer omlaag om te lassen, dan weer een stukje omhoog....
ik heb nu ook een lange verlengdraad aan de brug hangen (denk 4mm² van ongeveer 2meter lang.
van de zekeringkast heb ik een lange kabel (5-6meter) die naar zo een 3fase stopcontact komt, zodoende kan ik die ene kabel gebruiken voor het bandenmachien of de autobrug.
in totaal hangt er dus vlot 8meter kabel tussen brug en zekeringkast van geringe dikte. dat dempt de inschakelpiek wel een beetje.
vastrecht valt wel mee nu, vroeger had ik een 100A aansluiting maar door schade aan de meter, is dat verlaagd naar 63A.
bij het vervangen kwamen ze erachter dat de kabel (ik dacht 10mm²) van de straat naar het huis te dun was voor 100A. en dit terwijl hier al 70-80jaar een weverij stond vroeger