Schakeling voor douches

Beste Dames/heren,

Ik ben nieuw in de wereld van Siemens Logo,
Startset aangeschaft en de eerste simpele bewerkingen/schakelingen getest. Op zich erg duidelijk, maar ik wil wat proberen te maken maar loop steeds vast:

Wat ik wil proberen te maken:

Doucheautomaat voor HONDEN, 1 gezamenlijke ruimte met 4 douche//wasplaatsen op een camping. Warmwatervoorziening, relais, magneetkleppen veiligheidstrafo alles is aanwezig en veilig. nu moderniseren :)

4 Knoppen, met achtergrond verlichting, verlichting apart aan te sturen.

Ingangen:
Knop 1 (i1) NO contact
Knop 2 (i2) NO contact
Knop 3 (i3) NO contact
Knop 4 (i4) NO contact
Munt-proever (i5)(NO contact)
Terugmeldcontact Externe timer 1 (i9)
Terugmeldcontact Externe timer 2 (i10)
Terugmeldcontact Externe timer 3 (i11)
Terugmeldcontact Externe timer 4 (i12)

Uitgangen:
Knop 1 LED (Q1)
Knop 2 LED (Q2)
Knop 3 LED (Q3)
Knop 4 LED (Q4)
Externe Timer 1 (Q5)
Externe Timer 2 (Q6)
Externe Timer 3 (Q7)
Externe Timer 4 (Q8)

Men kiest een knop/douche 1 t/m 4
de verlichting van desbetreffende knop schakelt in.
wanneer men een andere knop indrukt moeten de overige knoppen weer uit gaan. zo kunnen er dus nooit 2 knoppen tegelijk aan zijn. wanneer men de juiste keuze heeft gemaakt bijvoorbeeld douche nr 2 kan men een betaling doen, de munt-proever moet dus weten dat deze voor knop 2 actief is.

Wanneer de douche actief is (via een externe timer, niet in logo) geeft deze een externe timer een potentiaal vrij contact terug naar de logo.
Wanneer de betreffende timer/douche di signaal terug geeft, moet de bijbehorende knop uitgeschakeld zijn. Als het kan zou het mooi zijn dat deze tijdens de uitschakeling wel de LED permanent laat knipperen, maar ik denk dat dat niet kan met de logo, dus uitschakelen is een prima optie.

Stappenplan / Functieomschrijving: