storing RC bediening

Ries'n :-)

Over die aparte voeding voor ontvanger en motor. Dat dat gescheiden was, is al heel lang niet meer zo. Vrijwel alle systemen hebben een BEC die 5V uit de rij-accu maakt. Da's ook prima als de storing van de motor niet te wild is.

Is het trouwens een heel gek idee om eens wat te vernieuwen? Dus mooie 2.4GHz zender, nieuwe multiswitch :-) HobbyKing ken je wel toch? Ik blijf het maar prutswerk vinden om zo om die storing heen te werken. Wordt een draak van een systeem.

[Bericht gewijzigd door flipflop op maandag 15 juli 2019 21:26:37 (12%)

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein

Het liefste zou ik ook vernieuwen, maar ik heb een heel gelimiteerd budget. Het grootse gedeelte is gedoneerd door anderen. Hij heeft een hele tijd gelopen op een set lipos gedoneerd door een mede forumgebruiker, helaas hebben die accus het nu opgegeven, dus loopt ie nu op een lood accu. Let niet op kabelmanagement, dat moet nog netjes gemaakt worden

The part that blows up first is typically the most expensive on in the design.(en dat is niet het enige)
vergeten

Golden Member

Op 14 juli 2019 16:11:10 schreef tomtenberge:
was in me rommel bakken aan het zoeken naar een 555, en kwam een alibaba printje tegen die precies deed wat ik nodig had lol. ^_^

[OT]
Ik heb ook zo'n rommelbak maar dat gebeurd mij nou nooit! :)
[/OT]

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.

Hahaha, ik ben exht een hoarder wat dat betreft hoor!

The part that blows up first is typically the most expensive on in the design.(en dat is niet het enige)

Op 15 juli 2019 22:11:24 schreef tomtenberge:
Het liefste zou ik ook vernieuwen, maar ik heb een heel gelimiteerd budget.

Vandaar noemde in HobbyKing. Neus er eens rond zou ik zeggen.
Ik heb geen belang in het bedrijf trouwens.

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein