Dual 32 inch led tv blijft op rood lampje staan

ik heb rond gegoogled op het internet maar kon geen helpend antwoord vinden op mijn vraag waarom deze dual led tv in standby blijft staan :?

Iemand een oplossing :?

maartenbakker

Golden Member

Dual heeft zelf weliswaar nooit TV's gemaakt maar onder dat merk zijn wel heel veel verschillende toestellen verkocht. Een typenummer is dus een minste vereiste om te weten waar we het over hebben.

Het makkelijkst is misschien nog een foto van het typeplaatje, want vaak staan er meer nummers op die van belang kunnen zijn bij het zoeken naar informatie.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
maartenbakker

Golden Member

Kan over dit model zo gauw niets vinden. Is het een Vestel of een ver-Oosters model? Of met andere woorden, staan er 2 of 3 regels met streepjescodes op de typesticker?

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Met toestel zelf ook niet uit standby te krijgen??

https://www.jointhesale.nl/p/dual-32-inch-lcd-tv-dl-tdl32r1-002-incl-d…

Ziet hij er zo uit?? dan zal het een vestel zijn denk ik zo. (geen spam of reclame maar puur ter afbeelding)

EDIT: zag net een marktplaats foto die verwijdert is en daar zag je aan de achterkant heel duidelijk dat t geen vestel zou zijn maar een chinees.

[Bericht gewijzigd door aristonaboy op woensdag 26 juni 2019 21:33:39 (28%)

volgens de meneer waarvan ik hem kocht komt hij van de blokker

nee de knoppen onder de tv werken ook niet :?

Dit klopt dit merk werdt door blokker verkocht,vraagje kan u een duidelijke foto van voeding hier plaatsen zegt iets meer

Henry S.

Moderator

Op 25 juni 2019 11:35:03 schreef maartenbakker:
Kan over dit model zo gauw niets vinden. Is het een Vestel of een ver-Oosters model? Of met andere woorden, staan er 2 of 3 regels met streepjescodes op de typesticker?

M'n anonieme eend vind dit:
https://vareza.de/de-8756-7158.html
http://www.go-gddq.com/down/2014-12/14122612405633.pdf
Guangzhou shiyuan Electronics Co.,Ltd

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Deze toestellen kan je op locale blokkering zetten, dus toetsen op TV niet te bedienen. Dus alleen met de AB weer aan te krijgen!!!

niet gelukt, staat hij i de slaapstand of iets dergelijks :?

ik heb een universele met alle codes geprobeerd en die laten zoeken naar de juist code maar gaat niet aan :??

maartenbakker

Golden Member

Er zal wel iets stuk zijn, maar ook als er niets stuk is, is de kans geen 100% dat je de juiste code vindt op die manier. Hoort het toestel niet uit te gaan bij de juiste code?

Wat het mankement betreft: Tijd voor meten en troubleshooten. In het ergste geval vind je niets maar kun je alsnog dingen uitsluiten.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Originele AB heb je niet?? Universele afstandsbediening is geen garantie voor functioneren!!

het rare is er is geen beeld maar windows 7 vindt hem wel je hoort een geluid als je hem aansluit, heb al vele ab's geprobeerd, maar dus nog niet de goede, ik ben nu bereid de originele te kopen :PPPP

Dus geluid is er wel doe dan de test met de zaklamp eens schijn is met de zaklamp op het scherm en kijk eens goed of u beeld kan waarnemen

Misschien is TV wel aan IDD, maar achtergrond verlichting defect! Dat komt wel eens vaker voor...

had ik al aan gedacht, hehe, maar nee hij een soort van slaapstand aan houden :(

Iets begrijp ik niet je hoord geluid bij het aansluiten van windows 7 via tv als ik goed begrijp dit geluid

als je een muis of monitor oid aansluit op je pc hoor je een geluid dat het aangesloten is, met deze tv hoorde ik dat zelfde geluid :P

Dan vermoed ik toch dat het met de backlight te maken heeft

maartenbakker

Golden Member

Op 24 juli 2019 20:20:07 schreef Guido Huis:
als je een muis of monitor oid aansluit op je pc hoor je een geluid dat het aangesloten is, met deze tv hoorde ik dat zelfde geluid :P

Uit je uitleg begrijp ik dat het geluid UIT DE SPEAKERS VAN JE PC komt. Of komt het UIT DE SPEAKERS VAN DE TELEVISIE zoals maxtv erin leest?

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

uit de speakers van de pc, de tv doet echt helemaal niets :(

Diode,s allemaal nagemeten op sluiting