DY-SV5W mp3 protoboard

Goedendag,

Ik ben voor een project bezig wat uitzoek werk te doen, nu heb ik een mp3 protoprint gekocht namelijk een DY-SV5W.
mooi dingetje, kan aangestuurd worden via serieel e.d.
maar nu las ik in de handleiding (online, ik heb het ding nog niet uit china) dat hij een functie heeft voor het switchen tussen tf (sd kaart) u disk (usb stick) en flash (flash geheugen?). en nu vroeg ik mij af, heeft iemand ervaaring met dit board/weet welke chip er op zit, en of ik hem ook usb kan laten laden.
het zit namelijk zo, de bedoeling is dat dit ding muziek gaat afspelen, alsook geluidseffecten (wat de muziek dient te onderbreken, dus dat gaat goed). nu zou het natuurlijk helemaal mooi zijn als ik hier en een usb en een tf kaart ik kan zetten, tf kaart voor de geluidseffecten, en usb, makkelijk verwisselbaar voor de muziek, echter zit hier standaard geen usb ingang op (alleen voor toegang naar de tf), en het type nummer van de chip hebben de slimmerikken niet op de foto staan.

dus kortom de vraag, heeft hier iemand ervaring met dit bordje, en het eventueel hacken er van?

The part that blows up first is typically the most expensive on in the design.(en dat is niet het enige)

ik heb alleen de koreaanse manual kunnen vinden, dus fijn als je de winkel wilt delen waar jij deze informatie vandaan hebt.

er zitten 2 IC's op, een is de decoder, de andere is een versterker IC.

dus als er over flash gesproken wordt kan het betekenen dat er wat (1 of 2 MB) flash in die decoder zelf zit. of het is een vertaalfout en het SD kaartje wordt bedoeld. (TF betekend TransFlash)

usb mode kan betekenen dat je SD kaartje als disk gezien wordt op de PC, maar kan ook betekenen dat je een stick aan de usb poort kunt hangen. via bijvoorbeeld een OTG kabel.

https://www.bol.com/nl/p/sony-ec-310-microusb-on-the-go-kabel-zwart/92…

dit is natuurlijk speculatie, want ik heb de manual niet, en jij wel.

GMT+1
The part that blows up first is typically the most expensive on in the design.(en dat is niet het enige)

Ik heb het bordje in gebruik genomen.
Scenario:
- aansturing via Python op PC
- Python pyserial bibliotheek om COM port te sturen
- de COM port is een USB to serial converter ( https://nl.aliexpress.com/item/32256920717.html )
- Rx USB serial converter => Rx DY-SV5W
- Dx USB serial converter => Dx DY-SV5W
- +5V uit USB serial converter (tricky??)
- switch op USB serial converter op 3.3V
- Dip switch van de DY-SV5W 1=OFF 2=OFF 3=ON (UART mode)

Alles werkt naar behoren, al heb ik zelf nog niet helemaal door wat "loop mode"en "cycle times" zijn.

Ik gebruik de koptelefoonuitgang en die geeft goed geluid. Geluid van een direct aangesluiten luidspreker is zeker niet slecht, al denk ik dat je bij dat scenario beter over kunt schakelen op een externe 5V voeding.

Hello. I bought the same MP3 module. I don't have the basic instructions. I can't triggered music. :(
My dip switch configuration is 010. In the SD card main folder named 01 and the MP3 files named 001.mp3, 002.mp3....
Please help!!! ....XD