Ik probeer mn pc aan audio te aansluiten

Ha Rel,

Let even op hoe je het topic wat je ben gestart beheerd :o anders gaat het fout 8)7

Goed je kunt zo'n scheider kopen bij een goede radio/Tv zaak waar ook onderdelen voor de CAI te koop zijn.
Ik heb twee modellen opgezocht de eerste ken ik niet de tweede is uitmuntend kost € 14,- en dan ben je van het probleem af.

pdf_ps_cable_antenna_isolator.pdf

TRIS-1002AEN.pdf

Let op de TRIS1002AEN opnemen in je radio aansluiting maar..... als je TV audio technisch ook gekoppeld is met de versterker dan ook een in de TV aansluiting opnemen.

Ik kan mij voorstellen dat het nog best ingewikkeld overkom hoe zit je CAI in elkaar komt de kabel in de meterkast binnen op een doosje of komt de kabel van buiten direct op de aansluitdoos ?

Groet,
Henk.

Everything should be as simple as possible, but not simpler.

nee hoor meer iemand die van alles probeert om probleem op te lossen van adc naar andere converter via glas naar dac converter gaat wel ver
ik denk eerder dat het in distri box zit dat ie zeg 10x doet ipv 1 dus is dat weerstand vervangen naar lagere waarde ofwel box even slopen
tis gewoon een ne 5532 setup dus in principe zou je dus 2 5532 s kunnen gebruiken maar das leuk hoe koppel je dat los van elkaar

thanks henk daar kan ik wat mee wat ik idd al eerder aangaf 1 aarde is de andere niet zal morgen eens kijken maar jij snapt dat ik hier heel rare aarde waarden heb

Arco

Special Member

NIET TOPIC kicken!!!
(zo moeilijk is het toch niet? Gebruik de Edit toets)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

uhh das nieuw heel die edit knop niet gevonden sorry hoor
wat electron zegt is optie maar ik loop te klooien normaal lees ik alleen maar mee en ben ik dus weinig actief nogmaals excusses

en arco zo simpel is het niet en als je het dan weet kom maar met oplossing 1 rca splitten in 2 en dan Ziggo dr bij uhu

En je doet het gewoon weer, die EDIT knop niet gebruiken. We willen je met alle plezier helpen maar zo is het een onleesbare rommel geworden. We zitten nu op pagina 2 en we weten nog steeds niet WELK draadje naar WELK apparaat gaat. Typenummers, desnoods foto's, leg even schematisch uit wat je nu allemaal aan elkaar probeert te knopen. Een PC aan een versterker hangen is geen moeite, maar vervolgens heb je het over een JVC en een Denon en nog eens een distributieversterker. Wij kunnen niet meekijken..

Sine

Moderator

Op 22 augustus 2019 23:49:40 schreef Rel:
uhh das nieuw heel die edit knop niet gevonden sorry hoor

Wat dacht je van deze?

https://www.circuitsonline.net/images/icons/edit_message.png

Niet onder je zelf posten maar je post wijzigen als je nog wat toe te voegen hebt.

Just my two cents (behalve dat ik het met de meesten eens ben dat het nogal onleesbaar is momenteel):
* Klassieke fout gemaakt en de pc op de phono aansluiting gezet?
* Al getest met alle (!) CAI (coax) kabels losgenomen?
* Ook al getest zónder die distributie versterker? Volgens mij heb je die namelijk helemaal niet nodig of je bedoelt een heel ander soort apparaat.

[Bericht gewijzigd door Twan1983 op vrijdag 23 augustus 2019 10:23:56 (25%)