samsung stofzuiger 1500w 450S0

mijn samsung stofzuiger heeft het begeven. sc45S0 1500W
M/C vcc45S0SR3/XEN S/N 08728FEH400065R.enige tijd is er perongeluk water mee opgezogen.ik heb het onmiddellijk laten drogen.iets later gebruikt en het werkte goed.tot het op een keer zomaaar stopt.
ik zou graag een demontage schema van de toestel willen hebben.
waar de schroeven zich bevinden.ik heb al de 4 zichtbare schroeven los geschroeft.toch komt het niet los alle klik plaatsen even losgemaakt.toch krijg ik het nog noet los.vermoed dat er nog een schroef vast is.iemand enig kennis waar het zich kan bevinden.onderaan bij het wiel zie ik afdrukken van waar de schroeven zijn.toch kan ik er niet bij.

Misschien op Samsung onderdelen website een exploded vieuw, anders weet ik het ook niet. Achter de wielen kunnen ook schroeven zitten en die wielen zitten vaak geklikt.

Als dit zo'n beestje is als hieronder staat afgebeeld, dan zou je hier een aardig bruikbaar demontage-filmpje moeten kunnen vinden: klik.

Ziet ernaar uit dat er tussen de toeren-regeling en het steunpunt voor de zuigbuis nog een sticker/seal over de behuizing zit waarachter zich nog een schroef bevindt. Als je die losdraait zou de gehele bovenkant los moeten komen.

http://images.icecat.biz/img/gallery_mediums/30223525_6597.jpg

bedankt ik heb de link bekeken.en ja ik heb het open gekregen.
DANK U wel zo kan ik verder.denk dat de condensator het begeven heeft moet nog testen.
groettes

hoe lang geleden begaf de stofzuiger het? soms is het gewoon omdat de filters verstopt zitten, na afkoelen van de thermische beveiliging werkt ie dan weer gewoon. een uurtje en hij zou weer iets moeten doen..

waar rook was, werkt nu iets niet meer

eureka stofzuifer doet het weer perfect.borstels gaven slecht contact.
even kontakten gezuiverd en borstels getest of de vering goed meeging.alles oke
bedankt nogmaals.