Barcode leespen interface

Ik heb een barcode leespen met een zgn. wand interface en een DB9 connector, is zo een pen ook op de com poort van een pc aan te sluiten, of is er een andere mogelijkheid om deze leespen aan te sluiten op een PC ?

bloep....

Ik heb vroeger eens met een barcode-reader gewerkt (zo'n groot, breed ding) en die ging via een splitter op de toetsenbordingang als ik me niet vergis.

Als er aan jouw leespen een DB9-connector zit, neem ik aan dat 'ie op de compoort kan, maar zeker weten doe ik dat niet.
Je moet er dan nog wel de juiste software bij hebben.
Heb je er geen software bij?

Maar dat is logisch ...

Wat jij bedoeld is keyboard wedge. Maar ik weet dus niets van de wand interface en of die op de com poort aangesloten kan worden. Verder heb ik er geen software voor, dus het zal wel moeilijk worden vrees ik.

bloep....

Google eens op "wand interface".

Maar dat is logisch ...

Zo slim was ik geweest ;) Maar helaas....

bloep....
Amateur19

Overleden

Geef eens een merknaam of serienummer van je *WAND* met DB9 konnector.

Ik hier nl. ook een barcode scanner(handheld). waar ook een *WAND* model van is. Misschien kan ik je vorzien van info.

:):) Richard

Eens een CO'er, altijd een CO'er. 27MC, 3M-FM en nog meer Schema's en DataSheets

Het ding zit bij een PDT3300 handheld computer van symbol.
Op de pen zelf staat SYMBOL MSI en verder niet van type nr.
Ik heb op de site van symbol wel een pinout gevonden van de handterminal. Wellicht dat ik deze kan posten hier en dat iemand er iets uit kan breien.

bloep....