Hoe dat ding werkt word toch duidelijk vertelt op die website:
1. doorbreken de traditionele bagage terughoudendheid, voeg meer technische kenmerken, automatische follow, app afstandsbediening, vingerafdruk ontgrendeling, intelligente Obstakel vermijden, anti-verloren herinnering, USB perifere opladen enzovoort. Automatisch volgen UWB radio frequentie ultra-wideband technologie, Nauwkeurige positionering Met hoge precisie positionering, de snelste snelheid is 6 km/h. De belangrijkste bodyShell is gemaakt van geïmporteerde PC materiaal, en de drie lagen Voldoen aan deDruk-slip structurele vel, die is stevig en taai.
2. 20-inch koffer, de grootte van de doos: 381*533*246mm, de grootte van de Box is ontworpen volgens de grootte van de boarding, kan direct worden genomen op Het vliegtuig door de security check, direct verwijder de batterij wanneer de Security check, kan worden gebruikt als een opladen power.
3. standaard 62.6 wh batterij, afneembare, vergelijkbaar met een opladen schat, Mooie en draagbare
Ik zie een opmerking over het vermijden van obstakels en botsingen. Het apparaat maakt gebruik van uwb technologie. Waarschijnlijk om contact te houden met de afstandsbediening,
Ik lees ook iets over ultrasoon technologie om botsingen te vermijden. En er zit iets in waarmee je de koffer kan terugvinden. Een tracking systeem ofzo.
Verder lees ik ook iets over een een volgsysteem.
Het is een klein beetje cryptisch omschreven allemaal. Maar het hoeft helemaal niet slecht te werken denk ik. Een luxe vakantie naar een mooi resort gaat denk ik echt wel lukken. Voor een hike door de amazone lijkt mij de koffer minder geschikt.
Het ziet er leuk uit maar in een koffer die totaal maar 23 kilo kan wegen vind ik 5 kilo aan batterijen en motoren al veel. Het stripje van Guust Flater snijd in dit opzicht wel hout. In de koffer van Guust zitten alleen batterijen en motoren en versnellingen enzo. Misschien nog een tandenborstel. Alle noodzakelijke bagage zit bij Guusts maatje in de koffer.