Weet iemand hoe ik deze russell hobs waterkoker kan open maken?

Ik heb een waterkoker van merk russell hobs, type 21150-70 gekregen die niet meer zou werken. (hij is niet zo oud, net buiten garantie)
Meestal begin ik niet aan waterkokers maar deze heeft een instelbare temperatuur en dat is toch wel handig. Dus wilde ik toch eens kijken, het kan altijd me weer iets bij leren. en de ewaste hope is al groot genoeg.
Probleem is echter dat ik deze niet open krijg, geen idee hoe het moet.
Ik vermoed dat gelijkaardige modellen bestaan en dat dit puur een sticker plakker merk is dus misschien heeft iemand zo'n waterkoker toevallig al eerder open gehad.
Zie foto's

Thevel

Golden Member

Ik zie duidelijk 3 TORX schroeven zitten, heb je die er al eens uitgedraaid?

sorry, vergeten te melden dat de 2de foto van de losse voet is waar de koker op staat 8)7 het is zo'n afneembaar ding. Die torx zijn voor de kabel los te maken maar niet waterkoker zelf.

Arco

Special Member

Foto van de onderkant zelf is dan wat nuttiger... ;)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Meestal zitten de schroeven verstopt achter een onderdeel dat 'makkelijk' verwijderbaar is. Probeer eens een platte schroevendraaier tussen dat paarse? deel op het handvat te stoppen.

Arco

Special Member

Paars???

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51v6-xlUqGL._SY355_.jpg

[Bericht gewijzigd door Arco op maandag 7 oktober 2019 14:13:50 (85%)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Op 7 oktober 2019 14:10:36 schreef Arco:
Paars???

Op de foto van de TS heeft het inderdaad een paarse tint. Maar bij nader inzien kan het ook grijs zijn, met een reflectie van iets rood/paarigs wat in de buurt is.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Kun je geen klepje eraf ploppen, bijv rond het display/knoppen?

If you want to succeed, double your failure rate.
fred101

Golden Member

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs
pietplof

Golden Member

Zo te zien lijkt mij de onderzijde de meest logische kant de aanval op in te zetten.
Een scherpe foto van de onderzijde ( zie opm. arco) zou kunnen helpen.

festina lente