Philips van 2012 geen You Tube Of netflix niet meer

heb een vraagje heb hier een paar ledtv,s van philips staan van 2012, nu is mij vraag waarom ontvangen deze geen you tube of netflix niet meer ineens

Vriendelijk dank Ron voor de reactie dat weten wij ook al weer dat ik deze toestellen niet meer moet aankopen 2dehands

bprosman

Golden Member

Of plak er een Chromecast aan.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Zelfde heb je ook met oudere smart tv's van andere merken (Samsung). Daarom kan je beter een tv kopen waarvoor hij gemaakt is, en dan los een mediaspeler eraan.

maartenbakker

Golden Member

Op 18 oktober 2019 09:34:47 schreef maxtv:
Vriendelijk dank Ron voor de reactie dat weten wij ook al weer dat ik deze toestellen niet meer moet aankopen 2dehands

De meeste mensen gebruiken hun TV toch niet op die manier? Ik ken 1 iemand die specifiek een verdriettv wilde hebben voor dit soort functies, alle andere mensen die ik spreek inclusief verkopers van 'used products' vinden de aanwezigheid van HDMI-ingangen het belangrijkst.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
mel

Golden Member

Wat is nou weer een verdriettv... :?
Wat mij betreft is IEDERE tv om van te gaan huilen...(zo leuk zijn die programma's ook weer niet )

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
pamwikkeling

Special Member

Geldt dit misschien ook voor Samsung TV's ?

Ik heb een samsung UE48JU6000 TV (aangekocht 2016) en sinds enkele maanden kan ik hierop geen films meer afspelen. Vroeger verbond ik de tv via USB3 met een externe solid state disk waarop de film stond en dan werkte het prima.

Ondertiteling, (uiteraard identiek dezelfde naam als de (MP4?) file name, maar met de extentie ".srt") werkt ook niet meer.

Indien ik de laptop via HDMI koppel aan de TV lukt het wel, maar dan werkt de TV wellicht enkel als "dom" scherm.

maartenbakker

Golden Member

Op 18 oktober 2019 11:55:48 schreef mel:
Wat is nou weer een verdriettv... :?

Verdriet is min of meer een synoniem voor smart.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Ik heb thuis ook een Samsung Smart TV... nou, laat dat Smart er maar af. Ik heb verder nagenoeg alles van Samsung en ben er dik tevreden over maar de Smart functies zijn om te janken.

Gewoon film kijken van Blu-ray via HDMI. Youtube kijk ik wel op de telefoon.

RAAF12

Golden Member

Ik heb ook een Samsung TV en Youtube start ik op via de Phone en dan het casten symbooltje en daarna STB drukken.

Het is een bekend euvel en Smart TVs zijn Smart zolang de fabrikant updates uitgeeft en hardware nog geschikt is. Een losse mediaspeler etc is beter. Pure geldklopperij!!!

Shiptronic

Overleden

Op 18 oktober 2019 12:06:31 schreef pamwikkeling:
Geldt dit misschien ook voor Samsung TV's ?

Ik heb een samsung UE48JU6000 TV (aangekocht 2016) en sinds enkele maanden kan ik hierop geen films meer afspelen. Vroeger verbond ik de tv via USB3 met een externe solid state disk waarop de film stond en dan werkte het prima.

Ondertiteling, (uiteraard identiek dezelfde naam als de (MP4?) file name, maar met de extentie ".srt") werkt ook niet meer.

Indien ik de laptop via HDMI koppel aan de TV lukt het wel, maar dan werkt de TV wellicht enkel als "dom" scherm.

Mijn Samsung kreeg ook steedsveemdere kuren, steeds herstarten vast lopen , en aan aantal app's werken nuet meer,

Oplossing: netwerk kabel er uit en weer naar fbrieks instellingen draait weer als een zonnetje en netwet er niet meer ingehad, streamen vanuitje browser via DNLA was leuk, maaar steeds minder onder steuning, nu er een Latte panda aanhangen, is nu een ultie beeld sherm ik kan alles erop zetten :) (kan nu allen geen brerichten meer op de TV zetten.

edit ik moet nog een keer het poortje naar buiten dicht zetten, dan kan hij weer in het netwerk. of ge gateway weghalen.

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

hetzelfde met die provivder tv ontvangers, na een systeem update kun je de raarste klachten ermee krijgen. tijd terug met een philips gehad dat het volume zachter zetten ineens zorgde dat de tv in stby ging. bleek de tv alleen op de ir ab te doen, op rf werkte het wel. dus toestel eens helemaal uit en aan en weg was het..

waar rook was, werkt nu iets niet meer