Even deze vraag , ik heb een mengpaneel waar dus 2 pick up ingangen op zitten maar die blijven ongebruikt en das zonde. Dus is de vraag kan er bv een voorzet schakeling komen om de hele zaak aan te passen zodat je dan een lin in ingang kan gebruiken ? of moet dat ding toch open en dan bv een schakelaartje ergens op de achterkant inbouwen zodat je de zaak kan om zetten ?
Ik weet wel iets over audio enz maar ik heb niet echt zoveel ervaring met bv pick up ingangen en line in gangen. Maar 2 kanalen ongebruikt laten is ook zonde maar ik wil de pick up ingang wel behouden als ik eens platenspeler (pick up) wil gebruiken dat het dan ook werkt via een omschakeling zoals je dat bij de meeste mengpanelen standerd hebt. Dat heb ik dus niet.
Extra informatie merk is JB System SA 202 zie foto (op ingang 2 en bij 3 is de knop weg en ook 8 zie je géén dopje op de knop zitten die zijn wel compleet bij mij , best een lekkere mengtafel om mee te werken vind alleen jammer dat elk kanaal geen aparte toon regeling heeft)
Het schema kan ik niet zo gauw en snel vinden op het internet. Ik ben er niet zeker van maar het kan wel zijn dat ik dat ergens liggen in huis. En anders geen probleem een hele goeie vriend die reparaties doet van audio spullen heeft een eigen zaak en hij heeft net het zelfde mengpaneel staan , maar hij heeft van 2 van de 3 mic line ingangen een line in gemaakt. Dat ga ik niet doen.
Iedereen hartelijk dank voor alle tips.
Tav van Maarten , ja ik ga dat zeker onderzoeken, mengpaneel is nu wel in gebruik dus open maken zal even niet lukken vrees ik