Sommer zender TX08-868-4

Heeft er iemand nog toevallig de Sommer zender type : TX08-868-4 die nog werken op het SOMloq1 protocol ? Ik zou deze graag overnemen. Blijkbaar totaal onvindbaar op deze planeet. Wel de opvolger ervan : de Vibe of Slider toch die zoek ik echter niet.

Gewoon nieuw te kopen hoor!

https://www.renocobv-webshop.com/a-50808756/afstandsbedieningen-accesoires/sommer-slider-vibe-zender-met-4-knoppen/#description

Kan gebruikt worden voor SOMloq1 en 2 (Zoals vele andere afstandsbedieningen en codeklavieren).

VHDL... jazeker, das pure hardware. Maar ach, de softwareprogammeurs zullen dat nooit snappen!

@ fast4ever :

Dank voor je antwoord.

Toch, voor alle duidelijkheid : de door U vermelde opvolger die inderdaad werkt op SOMloq1 en SOMloq2 zoek ik dus NIET . Ik ga hier verder niet op ingaan waarom maar het is dus echt wel deze die alleen werkt op SOMloq1 ! De TX08-868-4 en NIET de TX40-868-4, genaamd Slider+ of de Vibe !

Deze die ik zoek is nergens, met de nadruk op nergens, nog te vinden. Noch op marktplaats, 2dehands, ebay, amazon, enz, enz, ...., welke webshop dan ook. Ik heb misschien wel bijna 100 webshops en sites bezocht. Overal verkoopt men de andere.
En om het nog leuker te maken : Men verkoopt zogezegd de TX08, plaatst de foto van de TX08 ... (SOMloq1) en levert dan de TX40... (SOMloq1 en 2). Of men verkoopt zogezegd de TX08 en volgens de foto op de betreffende site blijkt het dan om de TX40 te gaan. Verwarring alom dus.

Nou goed, mocht U hem toch nog ergens vinden : laat maar komen ! Ik ben kandidaat !